Salut! Olen lähdössä muutaman kuun päästä Pariisiin, joten kaikki Pariisissa käyneet:
Mitä järkevää tekemistä suosittelette (nähtävyyksien lisäksi)??
Merci!
mitä tehdä pariisissa?
6
532
Vastaukset
- Jossu
Mene katsomaan maailmankuulu Moulin Rouge -kabareee. Liput alkaen 85eur.
Nettisivutkin löytyvät.
Ei mikään kurtisaanishow nyyään vaan todella upea, suosittelen! - Dzei
on niin valtavan paljon katseltavaa jo pelkissä nähtävyyksissä, että jos kyse on viikosta tai lyhyemmästä ajasta, niin aika kuluu takuulla niidenkin parissa nopeasti. Lisäksi Pariisi on shoppailukaupunkina loistava! Ei tosin mikään halpa, mutta tarjontaa löytyy.
- Minna A
Asuin pari vuotta Pariisissa joten moni paikka on tullut tutuksi... Pariisissa on vaikka mitä tekemistä ja nähtävää, mutta kumma kyllä kun itse kyllätyin siihen viime aikoina. PItää kai käydä joskus myöhemmin uudestaan, josko siitä silloin saisi taas lisää irti. :) Kysykää vaan jos haluatte tietää jostakin.
- Tarja
mistä Charles de Gaullen lentokentältä lähtee juna Pariisin keskustaan? Ja mitähän se maksaa noin suunnilleen? Viimeksi kun kävin Pariisissa olin Aurinkomatkojen matkalla ja kuljetus kentältä hotelliin sisältyi matkan hintaan.
- emppu
Hei Minna!
Olemme lähdössä uudeksi vuodeksi pariisiin, joten ajattelin kysyä, missä siellä kannattaa seurata ilotulituksia, Champs Elyseellä? Onko muita vinkkejä uuden vuoden suhteen?
1.1. lienee pyhä, joten silloin taitaa olla nähtävyydet/kaupat kiinni? Entäs yleensä sunnuntaisin?
Myös sisustusliikket kiinnostaisi, onko niiden suhteen hyviä vinkkejä (mistä löytää, millaiisia...)?!
Kiitokset! :) - Periisiin
Tarja kirjoitti:
mistä Charles de Gaullen lentokentältä lähtee juna Pariisin keskustaan? Ja mitähän se maksaa noin suunnilleen? Viimeksi kun kävin Pariisissa olin Aurinkomatkojen matkalla ja kuljetus kentältä hotelliin sisältyi matkan hintaan.
Niin menet ulos saapumis aulasta ja sitten vain vasemmalle muutamia satoja metrejä ja sitten oikealle alas ja sieltä ostat esim. sellasen Paris visite cardin niin sillä suhaa sitten niin maan perusteellisen paljon ja se käypi kaikkiin kulkupeleihin niin metroo, linkkuu sekä siihen junaa mikä vie sut keskustaan. Ota vaari tää on tosi. Niin se hinta on jokust nelkytviis ekee viitisen vuoroyötäpäivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454970Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481069- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17977Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8867Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2822Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27703