Ristiäiset on vanhanaikaiset kauniit juhlat, kotona ja kirkossa. Nimiäiset voi pitää sitten kun lapsi n 7 vanha ja ymmärtää nimistä jotain jolloin hän voi itse valita mitä kauneimman nimen . jos on ärrä tai ässä vikainen tai l - niin voi sitten ottaa käyttöönsä sen mukavan nimen jonka lausuminen ei tuota vaikeuksia. vanhemmat voivat käyttää jotain väiaikaisnimeä tai hellittelynimiä ja muistavat sitten painottaa kuinka suuri juhla se on kun saat valita oman nimesi. siitä voi tehdä tulevassa oikeinperhe perinnetradition. Suuri suku kokoontuu yhteen ja lapsi juhlallisin menoin saa virallisen oman haluamansa nimen.oisko tää kiva tuleva visio?
lapsi ei voi valita
3
168
Vastaukset
- nainen5
Mitäh?
Heh, hauska aloitus. Kaikenlaista sitä mielikuvituksessa syntyykin, mutta minä olen heti alkuun ilonpilaaja. Suomessa lapselle pitää antaa nimi ihan virallisesti, väliaikainen hellittelynimi tms. ei riitä. Ohjeaika on kaksi kuukautta, johon mennessä väestörekisteri nimeä kaipailee.
Toinen juttu on sitten nimen vaihtaminen myöhemmällä iällä ja nimen juhlistaminen jossain kohtaa jollain tavalla.
Antti-pappi- Nasse.
Älä nyt Antti-pappi, jotkut luulevat että juutalaisen epäkuolleen zombien nimeen loitsuttaminen ja veren sekä ruumiin syöminen suojelee lasta pahoilta voimilta jotka ko.zombie usuttaa lapsen kimppuun mikäli zombieta ei mielistellä erilaisin loitsuin ja taikauskoisin menoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663302Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201829Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811334
- 1371038
- 81984
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86746Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61677Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626