Rahan vaihto Tallinnassa

Mitä saat ?

Nyt on tullut uusi idea Tallinnassa, olen tähän törmännyt useassa rahanvoihtopisteessä, Tallinkin toimistossa...
Aina jää osa vaihtorahoista saamatta !
Alkaa jo potuttaa 2 kertaan laskeminen virkailijan edessä !
Stokkan rahavaihtopisteessä sanoin jo ämmälle et kun taas teet virheen meen juhatjan puheille.

5

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain pankissa

      Vaihdan rahani aina pankissa ja kyllä onnistuu ihan sentilleen...

      • Kalevi

        Ollut jopa yli 16 kurssi. Dollarin kurssit viela parempia kadulla kuin rahanvaihtopisteissa.

        Pankeissa huonommat kurssit kuin ostareilla.

        Vaaraa rahaa voi olla, mutta tahan asti mennyt lapi ja olen tienannut monta ilmaista bissea, kun vaihdan yleensa tuhansia euroja kerralla.


      • KariJ
        Kalevi kirjoitti:

        Ollut jopa yli 16 kurssi. Dollarin kurssit viela parempia kadulla kuin rahanvaihtopisteissa.

        Pankeissa huonommat kurssit kuin ostareilla.

        Vaaraa rahaa voi olla, mutta tahan asti mennyt lapi ja olen tienannut monta ilmaista bissea, kun vaihdan yleensa tuhansia euroja kerralla.

        Taitaa Kalevi olla itse Tallinnan Igor, kun ei edes skandeja ole koneessa.

        Tule ja vaihda Igorin katupankissa, saat mitä saat!


      • kyllä
        KariJ kirjoitti:

        Taitaa Kalevi olla itse Tallinnan Igor, kun ei edes skandeja ole koneessa.

        Tule ja vaihda Igorin katupankissa, saat mitä saat!

        näppäimistöstä skandit ä ja ö löytyy (lisäksi vielä õ), ainoastaan y puuttuu kun on ü.


      • Kalevi
        kyllä kirjoitti:

        näppäimistöstä skandit ä ja ö löytyy (lisäksi vielä õ), ainoastaan y puuttuu kun on ü.

        Riippuu myos siita onko kyrillisperusteinen nappis ja lansikirjaimet ns. varalla. Aakkosissa ei oo y:ta mut yleensa se kyl on virolaisissa nappiksissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe