Moi.. Eli ajattelin leikata nyt ennen kun kesäloma loppuu niin ananaksen, en ole vielä varma kuitenkaan... Onko se teiän mielestä liian massa? Tai kulunut? Tykkääkö tytöt enää? :D
Tätä mun nykystä rasvalettiä en kyllä varmasti pidä.. Oisko jotain muuta mallia? ehdotuksia?
Ananas - kulunut? Muita ideoita? Lue!
27
430
Vastaukset
- Tyttö13v
On ananas ehkä vähän kulunutkin jo, mutta ite en siitä kauheesti ole tykännyt missään vaiheessa. Pyydä vaikka parturia suosittelemaan sulle jotain malleja?
- agssagsdags
miksi kaikki sanoo Hitler-Jugend kampausta joksikin ''ananakseksi'' tai ''mäkkelmoor-tukaksi'' ? (aika jännä miten etenkin euroopassa suosittu 1940-luvun nuorten miesten hiustyyli on tullut taas muotiin, ja kyllä toisen maailmansodan aikaisessa saksassakin oli tämä tyyli yleinen ja suosittu). Leikkaa pompadour, tai älä jos olet joku swagfagyolojonne.
- Kukkahattutäti
NO EIHÄÄN SE NY TÄMMÖNNEEN SOVII ETTÄ OIKEEN NATSIKSMPAUKSESSA MENNÄÄN TUOL KYLILLÄ TÄYTYY VARMAAN TEHÄ LAKIALOOTE ANAKSEEN KIELTÄMISEEKS SUAMESSAA.
- jkhui
Kukkahattutäti kirjoitti:
NO EIHÄÄN SE NY TÄMMÖNNEEN SOVII ETTÄ OIKEEN NATSIKSMPAUKSESSA MENNÄÄN TUOL KYLILLÄ TÄYTYY VARMAAN TEHÄ LAKIALOOTE ANAKSEEN KIELTÄMISEEKS SUAMESSAA.
mistä vitun utsjoesta te porukka tuutte siis mitä vittua??
- iuahsdiuhasd
elvis presley tukka
- EmoGirl15
En tiiä onko kulunu mut ite en tykkää ku oon tälläi outo joka rakastaa emo poikia
- Henxelit<3
Samaa mieltä.
- tyttö 13v
Mä tykkään jos pojille on ananas ♡♡♡♡♡
- Heviletti
Puoliselkään asti pitkä heviletti.
Olen tosissani.- muijahansiisolen
mä rakastan!*_*
- azyzz
http://i463.photobucket.com/albums/qq351/adrock177/zyzz/1272125708460.jpg itsellä tämän tyylinen, leikkaan hiukseni ite. Eri pituuksia eri kohista antaa semmosen sotkusen effektin ja sitte suoristusrauta hiusvaha hairspray= fucking sexy
- Trollhättan
Et vittu oo tosissas jos toi sun mielestä on seksikäs.
- azyzz
Trollhättan kirjoitti:
Et vittu oo tosissas jos toi sun mielestä on seksikäs.
Oon aivan vitun tosissani, ei ainakaan kukaan valittanut :D
- hgyugi
ei oo ketään valittamas mutsis hylkäs sut ja faija vaihto nimee ja muutti kzakstaniin koska ei kestäny ja kavereita et oo nähny vuosiin ku ne keksii tekosyitä.
- IhmeMönkiä
www.stylespectro.com/wp-content/uploads/2013/11/Cool-Hairstyles-for-Men-2013-04.jpg noi ,_, panisin heti
- 4+13
Mulla on tollaset :D
- äläleikkaa
punkkarin tuski on hyvä tulla puhuu mut ananas on liian massa. ees sit matala irokeesi
- Itsenäistä
Leikkaat ihan millaset itse haluat älä mieti turhaan mikä on massaa ja mistä muut pitää tai ylipäätään toisten mielipiteistä.
- YÖKPISKA
ANANAS ON MAILMAN KAMALIN HIUS TYYLI HYI
- xoxoxoxo
Seksikkäimmät hiukset mitä jätkällä voi olla, on n. puoleen niskaan ylettyvät hiukset (ja ne pienellä nutturalla
- xoxoxoxo
Hahah viesti katkes kesken, mutta ylipäätänsä se että jätkällä on hiukset nutturalla/kiinni on jotain niin ♡
- julms
Hyi vittu miten homon näköisiä ananas tyyli tekis mieli vetää turpaan sellaista homoa! ruotsalainent homot pois Suomesta sairastaa se
- 15555
No silli hiukset eikä mitään ananas
- LSD
Jonne ilmiö ananas ei voi muuta sanoa kuin ruma
- hool
Ihan perus lyhyt tukka on hyvä
- hyyyyyiiii
Ananas on homoile hyi
Ite en oo tehny mitää about vuoteen. Hiukset niskaan asti ja otsatukka pääasias pään sivuil kosk muuten tulis silmille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845