Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

381

  1. Mitä lupia ilmakivääriin tarvitsee?

    Onko esim. videon (https://youtu.be/mb6qmpAzQ-o) kaltainen ase laillinen Suomessa? Onko se jopa laskettavissa leluksi, k
    Lait ja luvat
    4
    126
  2. Milloin ainevalinnat tehdään?

    Olen menossa lukioon, Kuninkaantielle, jos auttaa. Milloin valitsen ensimmäisen lukuvuoden (/-kauden?) aineet, missä tee
    Lukio
    6
    372
  3. Luvallinen kalasus

    "Kansallispuiston vesillä voi rauhoitettuja vesiä lukuun ottamatta pilkkiä, onkia ja viehekalastaa yhdellä vavalla" Tutk
    Kalapaikat
    1
    308
  4. Pääkaupunkiseudun TET-paikat

    Kertokaas pääkaupunkiseudun parhaat TET paikat :)
    Pulinat
    1
    93
  5. Uskovaiset idiootit

    Täällä palstalla on on ihmisiä, jotka pitvät ateisteja viallisina idiootteina, yleensä heikoin perustein. Sitten meillä
    Ateismi
    1
    81
  6. Hautajaisasu

    Hei. Olen 14v poika, ja tarvitsen apua asuvalinnassa. Haluaisin tietää, kuinka vakava tyylivirhe on musta puku, mustalla
    Juhlapuvut
    3
    163
  7. Isä sulki WiFi:n

    Elikkäs: Tarttisin vähän apua. Isäni sulki minulta WiFi:n pienen riitamme jälkeen. Hän tietää, ettei sulkenut minua neti
    Nuoret
    15
    76
  8. Ongelma painon kanssa

    Olen 8-luokkaa käyvä poika, ja olen huolissani painostani. Pituuteni on 180cm, paino n. 57kg. Normaalit mitat, oletettav
    Keho
    11
    82
  9. Kyselkää...

    14v (-01) poika vastailee kysymyksiin. PS. Kaikkea saa kysyä, mutta järkevät kysymykset etusijalla :)
    Pulinat
    8
    56
  10. Kikryhmä yksinäiset nuoret

    By: Tyttö15vee Trollit pilas edellisen, joten repostataan tämä. Älkää välittäkö trolleista. Joo eli tehää kik ryhmä ka
    Nuoret
    4
    45
  11. IL-2 Sturmovik: Forgotten battles windows 8:lle?

    Elikkäs tietääkö kukaan, miten IL-2 Sturmovik: Forgotten battles asennetaan Windows 8:lle? Sain pelin koneele, mutta käy
    Simulaatiopelit
    1
    67
  12. Pelikavereita?

    Pelaako kukaan Elite: Dangerousia? Jos pelaatte nii laittakaas pelaajanimii alle :) - Commander Alpha Wolf 01
    Pulinat
    1
    30
  13. "Pitkä" tukka pojalla

    Eli kertokaas mitä mieltä ootte tavallist pidemmäst tukast pojalla. Mun hiukset on vähä aaltoilevat ja yltää suunnillee
    Tyyli
    8
    111
  14. "Vampyyrit"!

    Oletteko mahtavampia kuin ihmiset? Miten? Voiko teidät tappaa vain tietyillä tavoilla? Miksi? Mistä tiedätte, että ole
    Rajatieto
    0
    44
  15. Painokysymys

    Oon 14v poika. Pituutta 178cm, painoa 54kg, enkä oo mitenkää harteikas. En oletettavasti oo ylipainone? Vai oonko? Mikä
    Keho
    13
    81
  16. Miten voisin olla ihastuksen kanssa?

    Eli. Mulla on ongelma. Oon 13v (8lk) poika ja oon ihastunu rinnakkaisluokkalaisee tyttöön. Ollaa tunnettu (tai oikeemmin
    Rakkaus
    10
    50
  17. Rakkaus.. vain pelkkää unelmaa

    Elämän tarkotushan on syntyä, rakastaa, tehdä työtä ja kuolla. Ite uskon et mulle se on syntyä, työskennellä ja kuolla.
    Rakkaus
    10
    49
  18. Tekninen kysymys

    Tiedän että kevlarliivi suojaa luodeilta. MUTTA millaista materiaalia kevlar on, eli pysäyttääkö se esim kunnollisen, te
    Puukot ja teräaseet
    5
    100
  19. Kelpaanko? Onko ok tyyli?

    Elikkäs oon 13v poika, perus ruskeet niskaan asti yltävät (sivuilta vähän lyhyemmät) hiukset jotka kaaruu päistä vähän u
    Nuoret
    1
    32
  20. Mahdollisuus itsemurhaan

    Mulla on jo ollu pidempään ongelma. Olin aiemmin tosi masentunu ja suunnittelin vakavissani itsemurhaa. Mä selvitin moni
    Itsetunto
    6
    50