On tehty hyvin vaikeaksi säästöpankissa opintolainan takaisinmaksu muutoksien tekeminen.
Maksat kuukaudessa 100€ plus korko. Soitat ja kysyt mahdollisuutta muutokseen, koska tulevana muutamana kuukautena olet tiukilla eikä rahaa ole, mutta jatkaisit kuuliaisesti takaisinmaksua heti kun voit maksaa taas tämän muutaman kk päästä.
Säästöpankin sivuilla nimenomaan kerrotaan mahdollisuudesta tehdä lainan takaisinmaksu muutoksista, eikä siellä kerrota mahdollisista kuluista.
Soitat sinne ja ilmoitat että sinulla ei todellakaan ole rahaa uuri nyt maksaa, mutta sinun on kuitenkin pakko maksaa 100€ että saat tehdä tämän nimenomaisen muutoksen ja maksat kuitenkin lainaa takaisin muutaman kk päästä. Sanot että sinulla ei olee rahaa tilillä myöskään tähän muutosmaksuun että onko mahdollisuutta maksaa myöhemmin, niin he kertovat sinulle että sitten tulee muistutuslasku vaikka kuinka yrität kertoa ettei rahaa ole uuri nimenomaisella hetkellä.
Tyhmät kun eivät ymmärrä.
Hullua. Ryöstöä.
Opintolainan 100€ muutosmaksu
1
256
Vastaukset
- ItseaiheutettuOngelm
Ei kukaan oikeasti ole niin köyhä, ettei olisi satasta lompakossa ja tonnia pankissa. Miten sitä muuten pääsisi taksilla viinakauppaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086