Popel - mitä se on?

Selvää sanomaa

Tätä se on:
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://image16.spreadshirt.net/image-server/v1/products/112977652/views/1,width%3D378,height%3D378,appearanceId%3D39/Gelb-popel-T-Shirts-(Kurzarm).png&imgrefurl=http://www.spreadshirt.de/gelb-popel-t-shirts-kurzarm-C4408A7630669&h=378&w=378&tbnid=TKytWZYik_PlJM:&zoom=1&docid=ATJb5PIKxE9tkM&ei=AOurU4CJM4nnygPRrIHYCw&tbm=isch&ved=0CEgQMyhAMEA4kAM&iact=rc&uact=3&dur=502&page=28&start=454&ndsp=18

33

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvä

      No onpas selvää sanomaa ;--))))

      • Utelias Uuno

        Paita teksteineen kyllä näkyy , mutta kerroppas mitä se teksti tarkoittaa ?


    • SELVÄÄ POPELIA

      Paidassa on ideaa enemmän kun ensi katsomalla tajuaakaan. Katso logoa HYVIN, HYVIN tarkkaan! Entdecke tarkoittaa löydä / havaitse. Popelinhan tietävät ainakin kaikki jotka ajavat Opelilla.

    • lepop

      Ai... en minä ainakaan tiedä vaikka ajankin opeleita.

      • Pöljö

        Mitä tuolla yritetään viestittää ?


      • Nousua

        Nyt on selvä mielipide Opelista ! Itselläni olevat kokemukset Opelista eivät vaan ole tuonkaltaisia .


      • Nousua

        Mahdoton sanoa mitään kun en tunne moista automerkkiä !


    • Popel se on

      Vaikka se on Popel niin etkö todella tunne?

      • Nousua

        No en tunne ,monia automerkkejä tunnen ja olen omistanutkin mutta tuo Popel on tuntematon ;-))))


    • Pyhä yrjänä

      Se on tuon lapsen neppisauto jonka kanssa hän leikkii hiekkalaatikolla ja on nimennyt popeliksi. Tiedäthän ettei kaikki lapset vielä osaa / ymmärrä automerkkejä kuten aikuiset.=)

    • Oletko Popel?

      Jeder Popel fährt'nen Opel!
      Te saksalaisella Opelilla ajavat tietäkääpä mitä olette. Olette Popel!

      • Nousua

        Olen sitten Popel joka ajaa Opelilla ! Voisitko kertoa mikä se Popel on että tiedän mikä olen ? :--))))


      • Ota kun et muuta saa

        Sanoopi Tero jolla on vaipat märkänä !


      • Järkeä ?

        Tää Pooppel poika voi lopultakin avautua ja kertoa mikä tää Poopel juttu oikein on ? Eikä vain linkittämällä aina uudelleen näitä samoja kuvia .


    • Pater noster

      Eihän se trolli itsekään tiedä mitä popel tarkoittaa. Haahuna vaan levittää noita linkkejä. Mutta annetaan sille anteeksi. Monesti nämä trollit eivät oikein tiedä, mitä tekevät.

    • P(!)opel

      Popel tulee kirjoittaa isolla P:llä! Ethän Opeliakaan kirjoita pikku o:lla.

    • Mokka - Mokan

      Älä mokaa ostamalla Mokka.

    • Mokata

      Teitkö Mokan?

      • Kokemusta

        Minä ostin Mokkan ja ei tunnu että olisin tehnyt mokan vaan päin vastoin aivan loistava Auto, sopii minun tarpeisiini ja ominaisuudet ovat kohdallaan .


    • mokasit

      Mokka taipuu Mokka-Mokan, kuten kukka-kukan, mekko-mekon ja Mokka-mokan.
      Miksi vääristellä suomenkieltä.

    • fennosmaani

      Kateelliset vääristelee kaikkea..

      • fennosmaani

        siis vääristelevät


      • Taivuta
        fennosmaani kirjoitti:

        siis vääristelevät

        Yhdentekevää miten Mokka taipuu suomenkielessä , Autona aivan Loistava luokassaan .
        MOKKA :)))))


    • Klasse?

      Niin missä luokassaan?

      • Segmentointi

        C-segmentin pieni Grossover.


    • !!!!!

      O' Zapft is!

    • Ende!

      Leer is bis nächstes Jahr.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe