Popel - mitä se on?

Selvää sanomaa

Tätä se on:
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://image16.spreadshirt.net/image-server/v1/products/112977652/views/1,width%3D378,height%3D378,appearanceId%3D39/Gelb-popel-T-Shirts-(Kurzarm).png&imgrefurl=http://www.spreadshirt.de/gelb-popel-t-shirts-kurzarm-C4408A7630669&h=378&w=378&tbnid=TKytWZYik_PlJM:&zoom=1&docid=ATJb5PIKxE9tkM&ei=AOurU4CJM4nnygPRrIHYCw&tbm=isch&ved=0CEgQMyhAMEA4kAM&iact=rc&uact=3&dur=502&page=28&start=454&ndsp=18

33

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvä

No onpas selvää sanomaa ;--))))

• Utelias Uuno

Paita teksteineen kyllä näkyy , mutta kerroppas mitä se teksti tarkoittaa ?

• SELVÄÄ POPELIA

Paidassa on ideaa enemmän kun ensi katsomalla tajuaakaan. Katso logoa HYVIN, HYVIN tarkkaan! Entdecke tarkoittaa löydä / havaitse. Popelinhan tietävät ainakin kaikki jotka ajavat Opelilla.

• lepop

Ai... en minä ainakaan tiedä vaikka ajankin opeleita.

• Pöljö

Mitä tuolla yritetään viestittää ?

• Nousua

Nyt on selvä mielipide Opelista ! Itselläni olevat kokemukset Opelista eivät vaan ole tuonkaltaisia .

• Nousua

Mahdoton sanoa mitään kun en tunne moista automerkkiä !

• Popel se on

Vaikka se on Popel niin etkö todella tunne?

• Nousua

No en tunne ,monia automerkkejä tunnen ja olen omistanutkin mutta tuo Popel on tuntematon ;-))))

• Pyhä yrjänä

Se on tuon lapsen neppisauto jonka kanssa hän leikkii hiekkalaatikolla ja on nimennyt popeliksi. Tiedäthän ettei kaikki lapset vielä osaa / ymmärrä automerkkejä kuten aikuiset.=)

• Oletko Popel?

Jeder Popel fährt'nen Opel!
      Te saksalaisella Opelilla ajavat tietäkääpä mitä olette. Olette Popel!

• Nousua

Olen sitten Popel joka ajaa Opelilla ! Voisitko kertoa mikä se Popel on että tiedän mikä olen ? :--))))

• Ota kun et muuta saa

Sanoopi Tero jolla on vaipat märkänä !

• Järkeä ?

Tää Pooppel poika voi lopultakin avautua ja kertoa mikä tää Poopel juttu oikein on ? Eikä vain linkittämällä aina uudelleen näitä samoja kuvia .

• Pater noster

Eihän se trolli itsekään tiedä mitä popel tarkoittaa. Haahuna vaan levittää noita linkkejä. Mutta annetaan sille anteeksi. Monesti nämä trollit eivät oikein tiedä, mitä tekevät.

• P(!)opel

Popel tulee kirjoittaa isolla P:llä! Ethän Opeliakaan kirjoita pikku o:lla.

• Mokka - Mokan

Älä mokaa ostamalla Mokka.

• Mokata

Teitkö Mokan?

• Kokemusta

Minä ostin Mokkan ja ei tunnu että olisin tehnyt mokan vaan päin vastoin aivan loistava Auto, sopii minun tarpeisiini ja ominaisuudet ovat kohdallaan .

• mokasit

Mokka taipuu Mokka-Mokan, kuten kukka-kukan, mekko-mekon ja Mokka-mokan.
      Miksi vääristellä suomenkieltä.

• fennosmaani

Kateelliset vääristelee kaikkea..

• fennosmaani

siis vääristelevät

• Taivuta
        fennosmaani kirjoitti:

siis vääristelevät

Yhdentekevää miten Mokka taipuu suomenkielessä , Autona aivan Loistava luokassaan .
        MOKKA :)))))

• Klasse?

Niin missä luokassaan?

• Segmentointi

C-segmentin pieni Grossover.

• !!!!!

O' Zapft is!

• Ende!

Leer is bis nächstes Jahr.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe