Popel - mitä se on?

Selvää sanomaa

Tätä se on:
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://image16.spreadshirt.net/image-server/v1/products/112977652/views/1,width%3D378,height%3D378,appearanceId%3D39/Gelb-popel-T-Shirts-(Kurzarm).png&imgrefurl=http://www.spreadshirt.de/gelb-popel-t-shirts-kurzarm-C4408A7630669&h=378&w=378&tbnid=TKytWZYik_PlJM:&zoom=1&docid=ATJb5PIKxE9tkM&ei=AOurU4CJM4nnygPRrIHYCw&tbm=isch&ved=0CEgQMyhAMEA4kAM&iact=rc&uact=3&dur=502&page=28&start=454&ndsp=18

33

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvä

No onpas selvää sanomaa ;--))))

• Utelias Uuno

Paita teksteineen kyllä näkyy , mutta kerroppas mitä se teksti tarkoittaa ?

• SELVÄÄ POPELIA

Paidassa on ideaa enemmän kun ensi katsomalla tajuaakaan. Katso logoa HYVIN, HYVIN tarkkaan! Entdecke tarkoittaa löydä / havaitse. Popelinhan tietävät ainakin kaikki jotka ajavat Opelilla.

• lepop

Ai... en minä ainakaan tiedä vaikka ajankin opeleita.

• Pöljö

Mitä tuolla yritetään viestittää ?

• Nousua

Nyt on selvä mielipide Opelista ! Itselläni olevat kokemukset Opelista eivät vaan ole tuonkaltaisia .

• Nousua

Mahdoton sanoa mitään kun en tunne moista automerkkiä !

• Popel se on

Vaikka se on Popel niin etkö todella tunne?

• Nousua

No en tunne ,monia automerkkejä tunnen ja olen omistanutkin mutta tuo Popel on tuntematon ;-))))

• Pyhä yrjänä

Se on tuon lapsen neppisauto jonka kanssa hän leikkii hiekkalaatikolla ja on nimennyt popeliksi. Tiedäthän ettei kaikki lapset vielä osaa / ymmärrä automerkkejä kuten aikuiset.=)

• Oletko Popel?

Jeder Popel fährt'nen Opel!
      Te saksalaisella Opelilla ajavat tietäkääpä mitä olette. Olette Popel!

• Nousua

Olen sitten Popel joka ajaa Opelilla ! Voisitko kertoa mikä se Popel on että tiedän mikä olen ? :--))))

• Ota kun et muuta saa

Sanoopi Tero jolla on vaipat märkänä !

• Järkeä ?

Tää Pooppel poika voi lopultakin avautua ja kertoa mikä tää Poopel juttu oikein on ? Eikä vain linkittämällä aina uudelleen näitä samoja kuvia .

• Pater noster

Eihän se trolli itsekään tiedä mitä popel tarkoittaa. Haahuna vaan levittää noita linkkejä. Mutta annetaan sille anteeksi. Monesti nämä trollit eivät oikein tiedä, mitä tekevät.

• P(!)opel

Popel tulee kirjoittaa isolla P:llä! Ethän Opeliakaan kirjoita pikku o:lla.

• Mokka - Mokan

Älä mokaa ostamalla Mokka.

• Mokata

Teitkö Mokan?

• Kokemusta

Minä ostin Mokkan ja ei tunnu että olisin tehnyt mokan vaan päin vastoin aivan loistava Auto, sopii minun tarpeisiini ja ominaisuudet ovat kohdallaan .

• mokasit

Mokka taipuu Mokka-Mokan, kuten kukka-kukan, mekko-mekon ja Mokka-mokan.
      Miksi vääristellä suomenkieltä.

• fennosmaani

Kateelliset vääristelee kaikkea..

• fennosmaani

siis vääristelevät

• Taivuta
        fennosmaani kirjoitti:

siis vääristelevät

Yhdentekevää miten Mokka taipuu suomenkielessä , Autona aivan Loistava luokassaan .
        MOKKA :)))))

• Klasse?

Niin missä luokassaan?

• Segmentointi

C-segmentin pieni Grossover.

• !!!!!

O' Zapft is!

• Ende!

Leer is bis nächstes Jahr.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      74
      4026
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3555
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      82
      3378
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      38
      2789
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1673
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1536
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1164
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1134
    9. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1121
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1120
    Aihe