Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ryhmäseksi - parasta ikinä!

life enjoyer

Oon vajaa kolmikymppinen pitkästä parisuhteesta vapautunut neitokainen. En ois vielä parisuhteen aikoihin voinut kuvitella koskaan rohkenevani tai innostuvani mistään niinkin erityisestä seksuaalisuuden itsensä toteuttamisen muodosta kuin ryhmäseksi on. Hyvin pian sinkkuunnuttuani päädyin kimppakanssakäymiseen vähän vahingonkin kautta laivalla, ja vaikka tilanteesta jäi myös aika häkeltynyt olo, ennen kaikkea siitä jäi sellainen fiilis, että tätä olisi kiva kokea uudestaankin. Olenkin sen jälkeen etsinyt sinkkuelämän piristysruiskeiksi kimppaseksiä etsiviä yksittäisiä ihmisiä, valmiita ryhmiä sekä pariskuntia ja heidän jo valmiita piirejään. Kokemusta on nyt kertynyt useista kerroista niin tasavahvoin ryhmin kuin miesvoittoisin ryhminkin. Tämä sinkkuaika on ollut äärettömän upeaa, sillä oon saanut tutustua upeisiin ihmisiin, sekä heittäytyä samanhenkisten ihmisten kanssa aivan uudelle seksuaalisuuden tasolle heittäen kaikki estot nurkkaan. En kadu päivääkään sitä, että olen antanut itselleni luvan lähteä tätä maailmaa tutkimaan, heittänyt pois turhan ryppyotsaisuuden ja antanut luvan nauttia elämästä myös näin. Asiasta voi olla montaa mieltä, ja varmaan itsekin saan nyt lokaa niskaani, mutta ryhmäseksi on vaan upeinta miten seksin maailmassa voi itseään toteuttaa!

Miksi tästä tänne kirjoitan? Haluan kannustaa kaikkia niitä, joilla olisi kovasti haluja tällaiseen, mutta ei ehkä riittävästi rohkeutta. Kokeilkaa, uskaltakaa ja toteuttakaa. Näitä kokemuksia ja nautintoja ei mistään muualta saa. Suosittelen esimerkiksi liittymään muiden samankaltaisten joukkoon FS:ään, sillä siellä jokainen saa olla juuri sellainen kuin on omine mieltymyksineen ja haluineen. Tämän uskalluksen myötä olen myös itse saanut tutustua upeisiin ihmisiin ja saanut läjän upeita kokemuksia. Ja lisää haluan. :)

50

3077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi yäk

      Painu hevon vittuun huora en koskis tollaseen lortto pilluun tikullakaan

    • tämä vielä puuttuu!

      Ryhmäseksi on kyllä semmonen joka kiinnostaisi toden teolla kokea. Oli siinä sit 2m n tai 2n m tai suurempi porukka koolla. Itse olen siis mies. Mistä voisi löytää seksuaalisesti aktiivista porukkaa, jotka haluaisivat naida porukalla vapautuneesti? :D

      • ccccc

        Vedä molo pääs yli ja pakene vuorille apinoita naimaan


      • kokemuksia3

        Mies täälläkin ja sama kiinnostaisi itseänikin,rento estoton porukka yhdessä,mistäpä sellainen löytyisi?


      • life enjoyer

        Saiskohan suhun yhteyden jotenkin? :) Olisi kiva tutustua... :)


      • life enjoyer
        life enjoyer kirjoitti:

        Saiskohan suhun yhteyden jotenkin? :) Olisi kiva tutustua... :)

        Tai yleensäkin te, joita tällainen meno kiinnostaisi... :) Uusia mukavia tuttavuuksia ei oo koskaan liikaa. :)


      • jemillas

    • kolmestaan

      oot nainen aivan oikeassa!!! kimppasexsi on aivan mahtavaa kun on sellanen mukava pari jonka kanssa touhuta... sinun kanssa ois varmasti kans mukavaa...

      • life enjoyer

        Mites suhun kans sais yhteyden? :)


      • kokemuksia3

      • tämä vielä puuttuu!
        life enjoyer kirjoitti:

        Mites suhun kans sais yhteyden? :)

        [email protected]

        Parit tai sinkut joita kimppailu kiinnostaa niin pistetään bileet kasaan :D


      • ebrahim
        life enjoyer kirjoitti:

        Mites suhun kans sais yhteyden? :)

        Jos haluat mä kerron sulle


    • Parivain
    • Nainen 34

      Mua kiinnostais myös parin miehen kanssa puuhailu. Mut oon niin arka kokeilemaan outojen kans. Miten voi luottaa?

      • tämä vielä puuttuu!

        Ihan normaalisti alat keskustelemaan ja tutustumaan paremmin. Sit kun luottamus on riittävällä tasolla niin sit vaan hommiin! Ei sitä kannata touhuumaan alkaa ennenkuin luotto on kunnossa.


      • ebrahim

        Olen 53 mies jos sulla jotain kysy minulta


    • jope20

      aloita vaikka tästä seksikeskustelu muita tulee varmasti mukaan.
      mulla seisoo jo valmiiksi

    • Nainen 34

      Niin se on jostain alettava. Onko täälä luotettavia miehiä asiasta keskustelemaan?

      • tämä vielä puuttuu!

        Laita viestiä niin aletaan jutteleen! :D sposti on tuolla ylempänä.


      • jope20

        kyllä vaan


      • jope20

        nainen 34 täällä oottelen


      • kokemuksia3

        Minulle voi kanssa laittaa viestiä niin jutellaan



      • tuu mun kamuksi


    • kolme tai neljä

      kyllä ois tosi kivaa kimppakiva .. mut miten sais ryhmän luotettavasti kasaan? eihän tänne voi numeroakaan laittaa.. tää sulle Life enjoyer..ja nainen 34v

      • life enjoyer

        Laita meiliosoite ni laitan postia. :)


      • tämä vielä puuttuu!
        life enjoyer kirjoitti:

        Laita meiliosoite ni laitan postia. :)

        laita postia toki mullekkin ;D
        [email protected]


      • life enjoyer
        tämä vielä puuttuu! kirjoitti:

        laita postia toki mullekkin ;D
        [email protected]

        Ei jostain syystä anna lähettää sulle postia...?


      • kokemuksia3
        life enjoyer kirjoitti:

        Ei jostain syystä anna lähettää sulle postia...?

        Laitappa mulle kans meiliä[email protected]


    • Nainen 34

      Huh täälähän oliki halukkaita. Mistäs mä ny tiedän oikeat tyypit valita

      • tämä vielä puuttuu!

        Tutustumalla turvallisesti ensin anonyymisti ja sit kun luottamus alkaa olla kohillaan niin sit vasta rajoittaa yksityisyyden verhoa.

        Suosittelen etenkin kaikkia miespuolisia miettimään minkälaista materiaalia lähettää itsestään toiselle. Kuva tms materiaali mitä toiseltapuolelta tulee saattaa olla lähtöisin internetin ihmeellisestä maailmasta! Eli pitäkää housut jalassa ja järki päässä!


      • playmike

    • Nainen 80

      Hei mutta tulkaa jutteleen tonne treffi palstalla on mun profiili nim. m.80 Katotaan löytyykö luotettavia kavereita

      • kokemuksia3

        Pari tyhmää kyssäriä,onnistuukos tuo ellei ole omaa profiilia ja oliko tuo profiilin tunnus m.80. Sori jos en tajunnut


    • kolme tai neljä

      mä ainakin haluaisin sut n34 ja life enjoyer mukaan ja miehiä sopivasti 3 tai 4 .. ois liukasta ja kiimaista touhua...

      • life enjoyer

        Skypeosoitetta sulla? :)


      • kokemuksia3
        life enjoyer kirjoitti:

        Skypeosoitetta sulla? :)

        Vaikka olinkin porukkaanne liian vanha niin pitäkää hauskaa ja nauttikaa toisistanne,elämä kun on liian lyhyt murehtimiseen ;))


      • tämä vielä puuttuu!
        life enjoyer kirjoitti:

        Skypeosoitetta sulla? :)

        pahoitteluni! spostista puuttu yksi kirjain :D
        [email protected]

        Skype löytyy myös mutta en niitä ala tänne julkisesti laitteleen :D


      • tämä vielä puuttuu!
        tämä vielä puuttuu! kirjoitti:

        pahoitteluni! spostista puuttu yksi kirjain :D
        [email protected]

        Skype löytyy myös mutta en niitä ala tänne julkisesti laitteleen :D

        jooo nyt meni oikein kun alko viestii jo pukkaa :D


    • oo kiltti

      laita life enjoyer ja n34 iskuriin viestiä samalla nimimerkillä.. ni karhu vastaa.. ei oo skypeosotetta.

    • kivaa kaikille

      nainen 34v tuu sinäkin kimppaan mukaan hankkimaan kokemusta ja sinusta pidetään hyvää huolta..

    • Ihmettelijä71

      Oliko aito ilmoitus?

    • KImppakivaakin

      Moi!
      Vastaa tähän, haluan kimppaan kanssasi. olen ukm ja jo hiukka vanhempi, kokemusta on kimpasta...Kirjoittele ensin, se tulee minulle kun vastaat tähän.,..siitä on hyvä alkaa,,,vaihdetaan ajatuksia ja kokemuksi.
      Olen todella viriili suomalainen mies!

    • fakeperson

      Life enjoyer jakaa itsestään netistä imuroituja muiden kuvia,ei siis omia kuviaan,varokaahan mitä lähettelette hänelle itsestään

      • säälittävä huijari

        vahvistan tämän. Samanlainen kokemus tuli myös itselleni.


    • milfy45

      Seksinkipeitä sinkkuäitejä osoitteessa http://sms-chat.se/

    • haise V...

      Täysin pelle tää ryhmäsexsinainen.... ei yhtään oikeeta aitoa tälläkään kertaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe