Kuinka onnistunut ostos voi olla Primera vuosimallia 2005-2007? Onko jotain odotettavissa olevia vikoja? Ovatko esimerkiksi moottorin öljyvuodot kuinka todennäköisiä ja yleisiä?
Ensimmäistä Nissania harkitsen, ja viistoperäinen Primera olisi kiikarissa. Provot ja audistiset älkää vaivautuko.
Mitä odottaa Nissanilta?
4
215
Vastaukset
- 330d ja hajis
Jos Nissan Pissan ostaa niin saa mitä tilaa hehehe !
- Mazda nykyään
Ajotietokoneet kuulemma oli noissa P12-koppaisissa(jollaista etsit) aika murheenkryynejä, ekoissa vuosimalleissa ainakin. Ko korimallia tehtiin 2002-2007.
Muuten kait suht ok pelejä.
Tosin Relluhan on nykyään yhteistyössä Nissanin kanssa ja kuulemani mukaan noissa viimeisen korimallin Primeroissa on ainakin osa tekniikasta Relluista, lähinnä sähköpuolen ratkaisuja etc.
Mulla oli tuollainen P11-koppainen Primera monta vuotta ja pelas hyvin, tänä kesänä vaihdoin sen vasta pois.
Mut tosiaan, perustekniikka ainakin näissä 1,6l bensa-Primeroissa on kyllä idioottivarma, että pitäisi kestää.- p12 tyttönen
Mulla 05 Primera ja ajonesto alkanu meneen päälle startatessa,välillä käynnistyy hetikin.yleensä joutuu käänteleen avainta jotta saa eston pois päältä.Missä lie vika???.
- Rimu
Mulla farkku Primu vm.2000 diesel. 432 tkm mittarissa. Kerran kampiakselin asentotunnistin jätti tielle. Normi koiranluut n. 80 tkm välein.Jarrulevyjä ja iskareita ei ole vielä vaihdettu. Seuraava on sitte Qashqai, merkkiä en vaihda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?903939- 252196
- 2002100
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell971764PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3641595Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo161283Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale941209- 1041201
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321025Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72946