Mikä ois sopiva koira minulle. Sisäkoiraksi tulee (ei saa olla pitkä karva mahd sileä), kanalintu,sorsa,supikoira metsästykseen. Olen katsellut jack russell terrieriä. Soveltuuko jack russel noin monipuoliseen metsästykseen.? pääosin tulee kanalintuja metsästettyä. kooltaan saisi olla tuommoinen jack russel terreirin luokkaa.
Mikä terrieri metsästykseen?
4
1848
Vastaukset
- dfsdretry
Ei sovellu. Osta kanakoira jos aiot linnustaa.
Ja supikoiran tappaminen ihan turhaa..ei ole niin haitallinen kuin väitetään..eikä syrjäytä alkuperäisiä lajeja. Vähemmän vieraslaji kuin fasaani.
Kanalintujen määrään vaikuttaa eniten maastomuutokset isot hakkuualueet , kantojen ja varvikkojen poistot etc ja liian suuri metsästysmäärä.
Jos kanalintuja halutaan nostaa pitää metsästystä vähentää jotta toipuu ja laskentaluku on katsottava pidemmältä ajalta sekä eri paikoista..ei vain yhtä hyvää aluetta. Sekä talousmetsät muutettava kanalinnuille suotuisammaksi - patsku
Terrierit eivät varsinaisesti oli lintuja metsviä, vaan enimmäkseen luolissa toimivia. Jos välttämättä kuitenkin haluat terrieriä yrittää, koita patterdalea.
- KATSO SIVUA
http://www.djt-club.de/der-djt/verwendung.html
Riippuu kasvattajasta sekä linjoista, mitä kukin arvostaa.
dfsdretry, etpä taida tuntea koiria ;) - Erinomainen noutaja
Tuo linkki on saksan, saksanmetsästysterrierin yhdistyksen kotisivu. Tuolla sivulla näette kuinka monitoimikoira saksanmetsästysterrieri on kun osaa etsiä niitä oikeita linjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512