Mikä ois sopiva koira minulle. Sisäkoiraksi tulee (ei saa olla pitkä karva mahd sileä), kanalintu,sorsa,supikoira metsästykseen. Olen katsellut jack russell terrieriä. Soveltuuko jack russel noin monipuoliseen metsästykseen.? pääosin tulee kanalintuja metsästettyä. kooltaan saisi olla tuommoinen jack russel terreirin luokkaa.
Mikä terrieri metsästykseen?
4
1804
Vastaukset
- dfsdretry
Ei sovellu. Osta kanakoira jos aiot linnustaa.
Ja supikoiran tappaminen ihan turhaa..ei ole niin haitallinen kuin väitetään..eikä syrjäytä alkuperäisiä lajeja. Vähemmän vieraslaji kuin fasaani.
Kanalintujen määrään vaikuttaa eniten maastomuutokset isot hakkuualueet , kantojen ja varvikkojen poistot etc ja liian suuri metsästysmäärä.
Jos kanalintuja halutaan nostaa pitää metsästystä vähentää jotta toipuu ja laskentaluku on katsottava pidemmältä ajalta sekä eri paikoista..ei vain yhtä hyvää aluetta. Sekä talousmetsät muutettava kanalinnuille suotuisammaksi - patsku
Terrierit eivät varsinaisesti oli lintuja metsviä, vaan enimmäkseen luolissa toimivia. Jos välttämättä kuitenkin haluat terrieriä yrittää, koita patterdalea.
- KATSO SIVUA
http://www.djt-club.de/der-djt/verwendung.html
Riippuu kasvattajasta sekä linjoista, mitä kukin arvostaa.
dfsdretry, etpä taida tuntea koiria ;) - Erinomainen noutaja
Tuo linkki on saksan, saksanmetsästysterrierin yhdistyksen kotisivu. Tuolla sivulla näette kuinka monitoimikoira saksanmetsästysterrieri on kun osaa etsiä niitä oikeita linjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838