isän soitot ja yhteydenpito saa minut tuntemaan todella outoa tunnetta jota en pysty käsittämään, minun ei tarvitse edes vastata puhelimeen hän silti saa saman tunteen aikaan. se tunne on jotain ihan käsittämätöntä vihaa ja turvattomuutta ja kuolemanpelkoa. en voi käsittää...
inhoan mun isää
gererreger
1
153
Vastaukset
- selvitä syy
Jostainhan se tunne on peräisin?Onko isäs tehnyt sulle jotain tosi pahaa lapsena?Vai mistä oikein on kyse?Mieti.Muistatko mitään tapahtuneen?Jos muistat että on tehny,niin älä jää ajatustesi kanssa yksin.Hanki apua.Vika ei ole sinun.Vaan paskan isäs.Jos sulla aina ollu hyvä isä ja tunnet jotain tollasta,niin sitten en tajuu.Vai voisiko alitajuntasi tiedostaa jotain mitä sinä olet unohtanut?Mulla oli oikeasti p...aska isä.Välit katkaisin jo vuosia sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950