Kiersin pallon Uuden-Seelannin ja Etelä-Afrikan kautta yksin purjeveneellä. 10 v siihen meni ja papuja enemmän kuin haluan muistella. Lisää löytyy www.snoopy.fi
Pallon ympäri 10 vuodessa.
sy Snoopy
1
223
Vastaukset
- olet-todella
elamasi sankari ja -taituri,arvostan "ajankuluasi" paljon. osoittaa,sinunlaisia ei monta suomesta löydy. hieman kateellinen olen vain,mutta minka sille mahtaa.
merivesi varmaan tuli tutuksi,mutta vaikka lahtisit uudestaan,en lahtisi mukaan,,,liikaa vesiaikaa.
minulle sopii 10v aina menossa maailmalla ilman osoitetetta,mutta kone,vene,pyörat alla kulkien...joskus voi "reippailla" kavellenkin. nautintoja on paljon ihmisen mielessa maailmaa kulkien. jos vaikka syntyisin uudesti joskus,toivon jo nyt saavani vain kulkea kaikkialla sopivasti varakkaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171