Jos lentoni on klo 17:10 kentällä (Madrid Barajas) ja klo 20:00 lähtee bussi Avenida de Americasin asemalta, niin ehdinkö käydä ostamassa lipun myyntipisteestä ja kerkeänkö bussiin ajoissa?
Madrid Barajas - Avenida de America
4
202
Vastaukset
- SuperTiiviste
Olethan varmistanut, että bussi kulje Barajasin kautta?
- Vamoss
Tarkistin vielä Alsan sivuilta ja bussi ei kulje sitä kautta. Muistan kyllä, että joskus kun menin Madridiin bussilla niin se kulki lentokentän kautta. Luulen, että se vuoro kulkee vaan tiettyyn aikaan päivästä.
- SuperTiiviste
Vamoss kirjoitti:
Tarkistin vielä Alsan sivuilta ja bussi ei kulje sitä kautta. Muistan kyllä, että joskus kun menin Madridiin bussilla niin se kulki lentokentän kautta. Luulen, että se vuoro kulkee vaan tiettyyn aikaan päivästä.
Aivan, jotkut bussit kulkevat kentän kautta, osa ei. Kun Avenida de Americasille pitää päästä, metro on varmaan nopein tapa (vaikka joutuisi odottamaankin, ei siinä kauaa mene):
https://www.metromadrid.es/en/ - anitamad
SuperTiiviste kirjoitti:
Aivan, jotkut bussit kulkevat kentän kautta, osa ei. Kun Avenida de Americasille pitää päästä, metro on varmaan nopein tapa (vaikka joutuisi odottamaankin, ei siinä kauaa mene):
https://www.metromadrid.es/en/Nopein ja halvin (1.50e vertaa 5e metro) on mennä bussilla nro 200 barajasista av am asemalle. Suora yhteys. Emt Madridin nettisivuilta löytaä lisätietoja aikatauluista yms. Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5507225Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3272725Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872045- 1271254
- 311213
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41149- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64981- 44852