No Lahtelaiset kunnallisvaaliehdokkaat, onko ehdokkaana olo teistäkin kivaa? Itse olen ehdokkaana ja voin sanoa että taas on sanomattoman hyvä fiilis kun on saanut päivän vaalityön päätökseen:) Omaa rahaa palaa ja vapaa-ajasta ja tuloksesta ei ole tietoakaan mutta kivaa on. Oikeasti. En muistanutkaan että tää homma on näin mukavaa. Suosittelen muillekin sitten neljän vuoden päästä:)
Onko ehdokkaana olo kivaa?
4
216
Vastaukset
- HJP151
Kyllähän se on ihan mukavaa. Päivittäin voi kokea koko inhimillisen elämän tuntemuksien kirjon. Työ voi olla kovaakin eikä jokainen päivä tuo auringon paistetta.
Ei silti voi kuin ihmetellä niitä, jotka ilman todellista syytä kieltäytyvät ehdokkuudesta heiltä sitä pyydettäessä.- Kysyn vaan
Mikähän mahtaa olla besserwisserin "hyvä syy"?
Käsittääkseni perustuslaissa sellaisia ei ole. - Aiheeton arkuusko hyvä peru...
Kysyn vaan kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla besserwisserin "hyvä syy"?
Käsittääkseni perustuslaissa sellaisia ei ole.Eipä siellä perustuslaissa ole EU:ta eikä EMU:akaan, mutta niin ne vaan täällä jylläävät.
Joillakin on yksi taikka toinen kiire, mihin vedota kieltäydyttäessä ehdokkuudesta mutta arkuus ei ole ymmärrettävä syy olla ryhtymättä jonkin puolueen kunnallisvaaliehdokkuudesta jos sellaisen mahdollisuuden sattuu saamaan. Kunnioitetaan toisten päätöksiä vaikka niitä on joskus vaikea ymmärtää. Kovasti aina uhotaan ja purnataan mutta sitten kun tarvitsisi tehdä jotakin, alkavat muut kiireet.
- lasten nimeen
Lupaathan olla meidän lapsiperheidenkin asialla?
Lahdessa on lapsiperheet unhoitettu kokonaan. Aina vaan otetaan pois. Kotihoidontuen kuntalisä, lastenvaunujen kanssa matkustavat Kouluissa pitää nykyään kustantaa itse yhä enemmän ja enemmän, neuvolassa käynti kertoja on vähennetty, terveyskeskuksessa ei pienet (eikä isommatkaan) lapset enää pääse aikuisten edelle.
Mietihän sitä kun itse olet eläkkeellä niin kukahan ne eläkkeet maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872