Olen huomannut, että täällä on paljon akateemisesti koulutettuja/ korkeassa asemassa olevia ihmisiä.
Tähän voi olla vaikea/mahdoton vastata, mutta kysyn nyt silti =). Mitä luulette kohtaako lesbo esimies/muuten korkeassa virassa oleva enemmän kateutta ja katkeruutta, kuin samassa virassa oleva hetero? Olettaen tietysti, että lesboudesta tiedetään. Onko teillä kokemuksia?
Saattoi olla tyhmä kysymys, mutta olen tuota joskus mietiskellyt, niin päätinpä kysäistä. =)
Akateemisille ihmisille..
5
1452
Vastaukset
- blanc
Kyllä esimiehen arvostus ja pärjääminen on ihmisestä itesestään kiinni, siis älystä, luonteesta ja kyvyistä
En usko että akateemisuudella tai lesboudella on mitään merkitystä sinänsä?
Toinen asia on sitten kateus - Kateellinen voi olla vaikka roskakuskille, jos sellaseen on taipumusta
Itse oon akateeminen - mut en pomo, enkä koskaan pomoksi edes halua ryhtyä..
Itsekin- kuskiko?
Miksei roskakuskille vois olla kateellinen? Arvokasta työtähän se on.
- june.m
En usko että olisin joutunut kateuden ja katkeruuden uhriksi koska olen lesbo. Sen sijaan jos joku on kade tai katkera ja tarvitsee kohteen purkauksilleen, siihen varmasti käy kaikki erilaisuus ja melkein mikä asia tahansa. Eli silloin sattaa joutua kohteeksi, töissä, kadulla, missä vaan.
Toisinaan olen aistivinani jonkinlaista pelonsekaista kunnioitusta, joka hiukka huvittaa. Kerron yleensä heti, että kaikki naiset työpaikalla on sitten varattu minulle. Ja että nauraminen töissä on kielletty (mulla on semmoinen vehje, jolla voin antaa sähköiskuja, jos joku hymyilee). Ja että miehet aloittavat päivän kyykkyhyppelyllä. Olen tehtaillut itselleni erittäin huumoripitoisen imagon varmaan vaistomaisesti. Jonkun moinen rasite sekin välillä on, mutta helpompaa minulle kuin alttiiksi asettuminen, sen verran henkilökohtainen asia tämä on. Parhaat hulluvitsit kuulee yleensä hulluilta itseltään... - Pir
Kyllä se epiteetti informoitaisiin kaikille uusille ensimmäisten "oleellisten" asioiden joukossa ja saattaisi tulla muutenkin silmille joissain tilanteissa. Ainakin siinä melkoisen konservatiivisessa konsernissa, josta omat kokemukseni ovat. Olen kaappitapaus, joten ei omakohtaista muuta kokemusta, joistain lesboista ja homoista kuiskaillaan. Tympeää. Työ työnä, seksuaalisuuteni ei kuulu niihin ympyröihin, en ole muutenkaan "avautuja" luonteeltani, kuittaan sen tapaiset tilanteet yleensä huumorilla, puolustusmekanismi sekin.
- Jennifer40
..luulenpa, että kysymys on pitkälti siitä, minkälainen työyhteisö on kysymyksessä.
Ala vaikuttaa paljon ja myös työyhteisön ikärakenne, mutta toisaalta kuiskuttelijoita riittää aina. Ne jotka ovat luonteeltaan toisia mollaavia, he kyllä keksivät aiheen ihan mistä vaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461