Salainen thelemiittis typhooninen satanismi järjästö
AUM
13
228
Vastaukset
- MUM(mo)
On tämä hankalaa, kun ei tiedä onko äänessä Variksenhenki-Santtu vai joku satunnainen hassuttelija. Muutenkin kannanotto oli turhan lyhyt, joten jäämme odottamaan kunnon KIROUS HOMMIA ja VOIMA JUTTUJA.
- olen kaikki kaikessa
AUM=MUA
- joopa joo
'Uum' on mielikuvituksen 'jumala'.
- Hermesetas
Eihän tuo nyt mitään:
Minullapas onkin vielä salaisempi kerho.
En saa kertoa siitä enempää kuin sen että se on maailman salaisin kerho ja että
jäseneksi pääsee salaisesti jos tietää huippusalaisimmat jutut. - kiinnostunut -86
jäsen hakemus mahdollisuudet? TOS yhteys??
- Hermesetas
Ei ole.
- AUM prospect
EI voi tietää!!!
- Hermesetas
AUM prospect kirjoitti:
EI voi tietää!!!
Vasemman käden polun lordit kirjassa enemmän juttuja minun kerhostani kuin Aumista. Salakoodattuna rivien väliin.
ehkä huijaan ehkä en.
Ken & Barbie tietää?
- Kofeidon
Väärin!
Koska kerroit että tällainen järjästö on olemassa, niin eihän se enää ole SALAINEN vaan COMPROMISED!- AUM prospect
Snow Den on sääliittävä juoru kello koska ei selvinnyt TIUKAT jäsenyys vaatimukset mutta HUOM! ei sisä piirin tiedot!!!
- Kofeidon
AUM prospect kirjoitti:
Snow Den on sääliittävä juoru kello koska ei selvinnyt TIUKAT jäsenyys vaatimukset mutta HUOM! ei sisä piirin tiedot!!!
Aiotaanko Snow Denia kohtaan ryhtyä kurinpidollisiin toimenpiteisiin?
Montako jäsentä AUMissa on?
Mitkä ovat järjästön pääsy vaatimukset?
Missä jäsenkokelaan on oltava ansioitunut?
Täytyykö olla kokemusta muissa järjästöissä toimimisesta vai riittääkö sisäänpääsyyn laaja-alainen, omaehtoinen perehtyneisyys tyyliin solitary magickal practitioner? - AUM Prospect
Kofeidon kirjoitti:
Aiotaanko Snow Denia kohtaan ryhtyä kurinpidollisiin toimenpiteisiin?
Montako jäsentä AUMissa on?
Mitkä ovat järjästön pääsy vaatimukset?
Missä jäsenkokelaan on oltava ansioitunut?
Täytyykö olla kokemusta muissa järjästöissä toimimisesta vai riittääkö sisäänpääsyyn laaja-alainen, omaehtoinen perehtyneisyys tyyliin solitary magickal practitioner?Prospect jäsenellä ei ole tiedotus mahdollista mutta kysyn johto ryhmän kommentit jotka postitetaan tänne huom! EHKÄ
- Hermesetas
Jäsenhakemukset käsitelty, kiitos kaikille hakijoille.
Uudet jäsenet tervetuloa Salaiseen Eliitin joukkoon
niille joita ei tälläkertaa seulonnassamme valittu tiedoksi: uusi haku 25 vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat953152Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191438Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58331367Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053