Tietääkö kukaan, voiko Eslan rollaattoriin vaihtaa pyörät/renkaat? Vanhat on vähän huojuvat, joten tekisi mieli vaihtaa uudet, jos mahdollista.
Vastatkaahan, jos teillä on tietoa!
Rollaattorin pyörien vaihto?
5
2829
Vastaukset
- sitroen.
Tietoa ei ole, mutta yleensä sellaiseen mikä on osista koottu, voi osia vaihtaa.
Vian laadusta näkee, mikä osa pitää vaihtaa uuteen.- entinen miäs
Niin, eri asia sitten, että löytääkö ja saako niitä osia mistään. Tässä tapauksessa ainakin uskoisi varaosia olevan tarjolla, kyseessä kuitenkin kotimainen laadukas? tuote. Eslalle soitto tai sähköposti, niin asia selviää.
- Pyöreät renkaat
Ennekuin voin alkaa neuvomaan, tarvin hieman selvennystä siihe että kummat haluat vaihtaa, renkaatko vai pyörät? ;)
- ...
Huojuvat?
Jossain jotain vikaa. Osia ihan varmasti saa, joko paikoista, joissa noita kaupustellaan, tai sitten viimekädessä tehtaalta tilauttamalla.
Tuo huojuminen voi viitata pariinkin vikaan, lähinnä laakerivikaan. Noitten korjaamiseen varmasti olemassa liikkeitäkin. Mulla tuli ensimmäiseksi mieleen jokin polkupyöriä korjaava paja, ne touhuaa fillareitten kanssa ihan samoja vikoja ja jos laakerivika, varaosakin voi löytyä hyllystä. Fillareita korjaavia pajoja on olemassa paljonkin, etsi, onko asuinseudullasi missä.
Mulla täällä hikiällä oli erittäin hyvä autokorjaamo. Noh se lopetettiin joku vuosi sitten. Mutta sen pyörittäjä oli todella hyvä ja monitaitoinen autonkorjaaja, teki hyvin ja melkein mitä tahansa. Ja se korkaili sivussa ja ehtiessään kaikenlaista muutakin, mopeteja, fillareita,ties mitä Ja mainitsi, että huoltaaa kylän rollaattorijengiläisten rollaattorejakin.
Rollaattori simppeli kampe, kyllä sen sulle joku kuntoon laittaa. Vaan ei nettipalstalla, kyllä siihen joku sopiva henkilö löytyy, kun vähän tutkailee ja kyselee.
Jos itellä/lähipiirillä ois rollaattorirempan tarvetta, minähän sen tekisin.
=DW=
=DW= - Punainen Esla
Kiitos vaan kaikille vastanneille! Soittelen huomenna Eslaan, eiköhän se siitä sitten selviä tarkemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106