LUKIOLAISET!!

fuksi

Oon kateellinen teille, kun ootte viel lukiossa!! Nauttikaa ja ottakaa oikeesti elämästänne kaikki irti sillon! Lukios ei varsinaisesti tartte viel osaa mitään, ja suosittelen LLL:ää eli lusmuten läpi lukion, oikeesti ei kantsi turhaa pinnistellä, kun ei sil todistuksel tee kuitenkaan juuri mitään, jollei sit oikeesti saa kirjotuksist suunnilleen pelkkii L:ii (ite sain M:n paperit eikä niil tee mitään!).....jatko-opiskelupaikkoihin pääsy on kiinni niistä pääsykokeista, joihin moniin lukiotiedoil ei tee juuri mitään, vaan niihin on omat ne kirjansa!!

Nyyyyyh, haluun takas lukioon ja mun tutun kaverporukan kasaan, joka nyt on hajonnu....ite en päässy ku johonki kämäseen ammattikorkeekouluun, jossa amiksen käyneet on paljo vahvemmilla, oikeesti! Ja siel ei oo melkeen ku poikii...no, joittenki mielestä se voi kuullostaa hauskalta, mut ei siin todellisuudessa oo mitään hohtoo(etenkin kun on jo poikakaveri=P) . Vaik saanki nyt ekaa kertaa elämässä tuntee oloni suht suosituks poikien silmissä,niin tekisin mitä vaan et saisin hyvii tyttökavereita sinne...ääh, pitää kai yrittää kestää ees kevääseen jos pääsisin sen jälkeen jonnekki parempaan mestaan opiskelee...

Mut siis nauttikaa nyt!! Teijän ei ihan viel ees tartte stressaa siitä mitä haluutte tehä elämässänne...

5

1055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehheh

juu mäki oon sitä miettiny ku joka puolelta tulee vähän eri puhetta siitä mikä sieltä lukiosta saamasta todistuksesta on se tärkein osuus. en kyllä tajua niitäkään jotka ottaa tosissaan kauheeta stressiä, mä vedän lukion vähän iisimmin läpi. tottakai niihin kokeisiin silti lukea kannattaa? eikä toi lukio ole ees nii rankka ku mitä ajattelin ysillä ollessani. paljo rennompaa ja mukavempaa kuin yläasteella, ja paras osa on se että sen saa lopettaa ihan koska haluaa.

• teppooooo

Mä en ainakaa oo kateelline tollasil hinteil!!Hyi!!!
      Mee ammattikouluun siellä ammatin saa,sen jälkee voi tehä iha mitä vaa!!!!!!

Sullehan ei riitä mikää pikku vahvari sellasii käyttää vaa lukiopoikarunkkari!!!Sullahan on corollassa nostettu perä ja levikkeet joille ei muut vertoja vedä!!!
      kiitti hei!

• fuksi

ei ollu tarkotus ärsyttää ketään tai mitenkään mollata amiksii (ne on ihan samanlaisii ihmisii)!! Tarkotin vaan sitä et lukios oli KIVAA et ne ketkä sielä vielä on niin nauttis siitä...amiksesta en tiiä, kun en oo sielä tietenkään ollu, mut siitä oon samaa mieltä et sieltä sen ammatin oikeesti sais ja sielä se opetus on ihan erilaista et siks ne on tuol mun koulus paljo vahvemmilla kun lukiolaiset...Eli toisin sanoen lukios ei opi todellisuudessa juuri mitään ja siks jos sinne on kerran menny niin KANTSII NAUTTII SIITÄ ONNELLISESTA AJASTA!=)

• tyttö87

Mulla alkoi nyt toinen vuosi lukiossa ja ajattelin et tänä vuonna yrittäisin tosiaankin nauttia koulusta. Tai siis viime vuonna ei tuntenut vielä systeemejä ja siihen meni energiaa ja aikaa että "opetteli" lukiolaiseksi. Nyt tuntuu samat hommat mneevän jo pienemmälläkin vaivalla eli on jo aikaa pitää pikkasen hauskaakin :) Ja sit kun sanoit tota et vois mennä lusmuten läpi lukion.. Joillekin se sopii, joillekin ei. Ite olen luonteeltani sellainen että saan ikäänkuin palkinnoksi sen hyvän koenumeron ja oon oikeesti iloinen. Silloin on helppo motivoida ittensä siihen että jaksaa lukea ja se on jopa kivaa!

• Reete

Kyllä sillä lukiotodistuksella todellisuudessa on arvoa. Ite nimittäin teen kaksoistutkintoa, saan siis keväällä (ainakin tovottavasti) sekä ammattitodistuksen, että yo-todistuksen. Ja aion hakea OKL:ään. Ja vaikka olen 2tutkintoa suorittanut, siltikään en välttämättä pääse edes pääsykokeisiin. Se on totta, että sen jälkeen kun pääsykokeisiin on päässy, ni arvosanoilla ei oo merkitystä, mutta niihin pääsykokeisiin hakeutuessa niillä arvosanoilla on SUURI merkitys! Nimittäin pääsykokeisiin valitaan ainoastaan numeroiden perusteella!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6299
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4859
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      101
      3122
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2952
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2175
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1566
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1131
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1130
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1046
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      824
    Aihe