paljonko janet jacksonin albumeita on myyty maailmanlaajuisesti ja suomessa
janet jackson
13
476
Vastaukset
- ilona
Janet Damita Jo Jackson on myynyt levyjä maailmanlaajuisesti n. 100 miljoonaa, mut Suomesta ei mitään tietoo........se on yl ihan pirun hyvä!!
- Hippo
Copy/Paste:
"Janet Damita Jo Jackson on myynyt levyjä maailmanlaajuisesti n. 100 miljoonaa,"
Kommentti:
Onks totta kanssa? Melkoisesti on Jaana levyjä myynyt! En tiennyt että Janet Jackson on noin suosittu... Onko siltä tullut kokoelma albumia?
Tietääkö kukaan luetteloa niistä artisteista, joiden lyvymyynti on ylittänyt 100 miljoonaa?
Onko totta että Elviksen levymyynti on jo ylittänyt miljardin, siis 1000 miljoonaa? - noitatohtori
Hippo kirjoitti:
Copy/Paste:
"Janet Damita Jo Jackson on myynyt levyjä maailmanlaajuisesti n. 100 miljoonaa,"
Kommentti:
Onks totta kanssa? Melkoisesti on Jaana levyjä myynyt! En tiennyt että Janet Jackson on noin suosittu... Onko siltä tullut kokoelma albumia?
Tietääkö kukaan luetteloa niistä artisteista, joiden lyvymyynti on ylittänyt 100 miljoonaa?
Onko totta että Elviksen levymyynti on jo ylittänyt miljardin, siis 1000 miljoonaa?Juu, kyllä noi Janetin luvut vaikuttais ihan luotettavilta. Häneltä on tullut yksi kokoelmalevy, nimeltä Decade 1986-1996
Tuosta Elviksen levymyynnistä en ole aivan varma, mutta käsittääkseni edes hän ei ole myynyt miljardia levyä. - hmm...
Hippo kirjoitti:
Copy/Paste:
Kommentti:
Onko totta että Elviksen levymyynti on jo ylittänyt miljardin, siis 1000 miljoonaa?"Onks totta kanssa? Melkoisesti on Jaana levyjä myynyt! En tiennyt että Janet Jackson on noin suosittu... Onko siltä tullut kokoelma albumia?"
Enpä usko, oikea luku on varmaan jossain 50-70 miljoonan välillä. Janet on julkaissut 1995 kokoelma albumin "Design Of A Decade 1986-96".
"Onko totta että Elviksen levymyynti on jo ylittänyt miljardin, siis 1000 miljoonaa?"
Vielä vaikeampi uskoa.Yksikään Elviksen albumi ei ole edes myynyt 10 miljoona kappaletta. Että aika helvetin monta levy on herran pitänyt julkaista että on päässyt tohon 1000 miljoonan levyn myyntiin. Tää on tätä elvis-fanien ja levy-yhtiön propagandaa jolla on halutta saada Elvis jumalaakin pyhemmäksi. Tosi asiassa Elvis oli aika keskinkertainen artisti, kirjoittiko äijä edes yhtään biisiä itse..? Realistiset Elviksen myyntiluvut on jotain 300-500 miljoonaa. - ilona
Hippo kirjoitti:
Copy/Paste:
Kommentti:
Onko totta että Elviksen levymyynti on jo ylittänyt miljardin, siis 1000 miljoonaa?jaana on kyllä myynyt enemmänkin, mut toi oli silleen suurinpiirtein... Michael jackson(maailman paras artisti!!!!) on myynyt yli 250 miljoonaa, mikä on on enemmän kuin kellään muulla. Sitten mariah carey on myynyt hieman alle 100 miljoonaa ja toi sun elvis huhu on ihan oikeesti pelkää potaskaa ei millään pahalla. sillon kun elvis oli ei levyjä ostettu vaan radiota kuunneltiin. elvis on kuolemansa jälkeen myynyt n. 80 miljoonaa levyjä ja beatles enemmän.
sitten u2 ja madonna ja backstreet boys on sitä 100 miljoonan luokkaa kanssa. siinä ne sitten tulikin:) - ilona
ilona kirjoitti:
jaana on kyllä myynyt enemmänkin, mut toi oli silleen suurinpiirtein... Michael jackson(maailman paras artisti!!!!) on myynyt yli 250 miljoonaa, mikä on on enemmän kuin kellään muulla. Sitten mariah carey on myynyt hieman alle 100 miljoonaa ja toi sun elvis huhu on ihan oikeesti pelkää potaskaa ei millään pahalla. sillon kun elvis oli ei levyjä ostettu vaan radiota kuunneltiin. elvis on kuolemansa jälkeen myynyt n. 80 miljoonaa levyjä ja beatles enemmän.
sitten u2 ja madonna ja backstreet boys on sitä 100 miljoonan luokkaa kanssa. siinä ne sitten tulikin:)anteeksi toi backstreet boys on usa:n listaluokkauksen mukaan myynyt 76 miljoonaa kappaletta.....mikä on suuri häpeä....
- heaven
ilona kirjoitti:
jaana on kyllä myynyt enemmänkin, mut toi oli silleen suurinpiirtein... Michael jackson(maailman paras artisti!!!!) on myynyt yli 250 miljoonaa, mikä on on enemmän kuin kellään muulla. Sitten mariah carey on myynyt hieman alle 100 miljoonaa ja toi sun elvis huhu on ihan oikeesti pelkää potaskaa ei millään pahalla. sillon kun elvis oli ei levyjä ostettu vaan radiota kuunneltiin. elvis on kuolemansa jälkeen myynyt n. 80 miljoonaa levyjä ja beatles enemmän.
sitten u2 ja madonna ja backstreet boys on sitä 100 miljoonan luokkaa kanssa. siinä ne sitten tulikin:)jos michael on tosiaan myynyt noin paljon albumeita niin satutko tietämään albumikohtaisesti myyntiluvut.
- ilona
heaven kirjoitti:
jos michael on tosiaan myynyt noin paljon albumeita niin satutko tietämään albumikohtaisesti myyntiluvut.
tietysti tiedän! oon suuri fani...
nro.1 Off the wall- 21 miljoona kpl
2. Thriller- 51
3. Bad- 39-41
4. Dangerous- 28
5. History past and present book nro.1- 22
6. Blood on the dancefloor- 18
7. Invincible- 9
ja mä omistan jokaisen:) - heaven
ilona kirjoitti:
tietysti tiedän! oon suuri fani...
nro.1 Off the wall- 21 miljoona kpl
2. Thriller- 51
3. Bad- 39-41
4. Dangerous- 28
5. History past and present book nro.1- 22
6. Blood on the dancefloor- 18
7. Invincible- 9
ja mä omistan jokaisen:)ensinnäkin kun lasket noi luvut yhteen niin saatko sinä niistä yhteensä 250 miljoonaa nimittäin minä en saa. Toiseksi thriller on myynyt JO yli 60 miljoonaa kpltta (Tieto oli eräällä fani foorumilla vähän jälkeen invinciblen ilmestymisen ja toi tiedon lähetti Sony music)Kolmanneksi Dangerous on myynyt enemmän kuin Bad.Neljänneksi Jackson on tehnyt enemmän albumeita kuin nämä sinun mainitsemasi.Kun kysyin myyntilukuja albumikohtaisesti niin tarkoitin aika väliltä 1968 - 2004 ilmestyneet KAIKKI albumit.
- ilona
heaven kirjoitti:
ensinnäkin kun lasket noi luvut yhteen niin saatko sinä niistä yhteensä 250 miljoonaa nimittäin minä en saa. Toiseksi thriller on myynyt JO yli 60 miljoonaa kpltta (Tieto oli eräällä fani foorumilla vähän jälkeen invinciblen ilmestymisen ja toi tiedon lähetti Sony music)Kolmanneksi Dangerous on myynyt enemmän kuin Bad.Neljänneksi Jackson on tehnyt enemmän albumeita kuin nämä sinun mainitsemasi.Kun kysyin myyntilukuja albumikohtaisesti niin tarkoitin aika väliltä 1968 - 2004 ilmestyneet KAIKKI albumit.
noi luvut mitkä mä annoin olikin euroopan myyntiluvut:) hei kuule, mä en tod puhunu esim. benistä (mj tehnyt vuonna 68)tai sellasista leffa soundtrackeista vaan puhuin ihan vaan noista OIKEISTA levyistä...sitä mä en tienny et thriller on myyny jo niin paljon..
mä sanoin ne tiedot mitkä mä oon keräny ja täytyy kyl sanoo et sul on joku ongelma jos et noita suostu uskomaan. - heaven
ilona kirjoitti:
noi luvut mitkä mä annoin olikin euroopan myyntiluvut:) hei kuule, mä en tod puhunu esim. benistä (mj tehnyt vuonna 68)tai sellasista leffa soundtrackeista vaan puhuin ihan vaan noista OIKEISTA levyistä...sitä mä en tienny et thriller on myyny jo niin paljon..
mä sanoin ne tiedot mitkä mä oon keräny ja täytyy kyl sanoo et sul on joku ongelma jos et noita suostu uskomaan.ensinnäkin Ben-albumi EI ole tehty vuonna 1968 vaan 1972 ja se EI ole soundtrack albumi vaan ihan kunnollinen albumi.Se Ben-niminen BIISI on soundtrack biisi.Että silleen.Vastaus tuohon sun vöitteeseen et mä en jotain usko niin mulla olisi jotain ongelmii niin vertaappa noita sun lukemia näihin seuraaviin lukuihin(lähde:www.mjjsource.com):
Michael Jackson Worldwide Sales Figures
Off The Wall: 19 million*
Thriller: 59 million*
Bad: 28 million*
Dangerous: 29 million*
HIStory: 18 million double albums (36 million disks).
Blood On The Dance Floor: 6 million
Invincible: 8 million
Number Ones: 4 million
Note: Estimated figures. A * indicates figures that also include sales of the re-released "special edition" versions.
Se missä minä sanoin että "Thriller" on myynyt jo 60 miljoonaa niin sen luin www.mijac.org-sivustolta.(Tosin sen mainitsemani uutinen on jo nyt tosi vanha eli tietääkseni sitä ei löydy tuolta sivulta enää).Kun katsot noita mun lukemia ja sen jälkeen vertaat noita lukuja niihin sun lukuihin niin ei varmaankaan tarvitse enää ihmetellä että miksi minä en usko noita sun lukuja.Mutta minä en vieläkään ymmärrä että jos Jackson on myynyt yli 250 miljoonaa albumia niin mistäse tulee koska myös noista mun mainitsemistani luvuista ei saa tuota määrää. - ilona
heaven kirjoitti:
ensinnäkin Ben-albumi EI ole tehty vuonna 1968 vaan 1972 ja se EI ole soundtrack albumi vaan ihan kunnollinen albumi.Se Ben-niminen BIISI on soundtrack biisi.Että silleen.Vastaus tuohon sun vöitteeseen et mä en jotain usko niin mulla olisi jotain ongelmii niin vertaappa noita sun lukemia näihin seuraaviin lukuihin(lähde:www.mjjsource.com):
Note: Estimated figures. A * indicates figures that also include sales of the re-released "special edition" versions.
Se missä minä sanoin että "Thriller" on myynyt jo 60 miljoonaa niin sen luin www.mijac.org-sivustolta.(Tosin sen mainitsemani uutinen on jo nyt tosi vanha eli tietääkseni sitä ei löydy tuolta sivulta enää).Kun katsot noita mun lukemia ja sen jälkeen vertaat noita lukuja niihin sun lukuihin niin ei varmaankaan tarvitse enää ihmetellä että miksi minä en usko noita sun lukuja.Mutta minä en vieläkään ymmärrä että jos Jackson on myynyt yli 250 miljoonaa albumia niin mistäse tulee koska myös noista mun mainitsemistani luvuista ei saa tuota määrää.sul on pätemisen ongelma.
- B&W
heaven kirjoitti:
ensinnäkin Ben-albumi EI ole tehty vuonna 1968 vaan 1972 ja se EI ole soundtrack albumi vaan ihan kunnollinen albumi.Se Ben-niminen BIISI on soundtrack biisi.Että silleen.Vastaus tuohon sun vöitteeseen et mä en jotain usko niin mulla olisi jotain ongelmii niin vertaappa noita sun lukemia näihin seuraaviin lukuihin(lähde:www.mjjsource.com):
Se missä minä sanoin että "Thriller" on myynyt jo 60 miljoonaa niin sen luin www.mijac.org-sivustolta.(Tosin sen mainitsemani uutinen on jo nyt tosi vanha eli tietääkseni sitä ei löydy tuolta sivulta enää).Kun katsot noita mun lukemia ja sen jälkeen vertaat noita lukuja niihin sun lukuihin niin ei varmaankaan tarvitse enää ihmetellä että miksi minä en usko noita sun lukuja.Mutta minä en vieläkään ymmärrä että jos Jackson on myynyt yli 250 miljoonaa albumia niin mistäse tulee koska myös noista mun mainitsemistani luvuista ei saa tuota määrää.MJ on todellakin myynyt noin 250-> miljoonaa levyä. Tuohon lukuun on kylläkkin lisätty Jackson 5/ The Jacksons ajan myynti.
Jackson 5 / nuoren MJ:n myyntiluvut ovat vain arvailuja koska sen aikainen levy-yhtiö Motown ei ole ilmoittanut albumien virallisia myyntilukuja. The Jacksonsien tiedot ovat myös puutteellisia.
Toinen merkittävä seikka on ettei Sony ei ole päivittänyt MJ:n levyjen myyntilukuja kunnolla. Esim. Off The Wall-levyn Englannin myyntiluvut on päivitetty viimeksi 80-luvulla!
Tarkkoja myyntilukuja tuskin saadaan koskaan.. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938