Moro, ongelma on seos ruuvin säätämisessä.
Mulla on polttis vene, mutta säädöt on varmaan väärin, eli onko vasemmalle seos ruuvin säätö rikkaampi ja oikealle eli myötäpäivään laihempi?
Olen nettisivujen ohjeilla tutkinut ja säädellyt mutta ohjeet tuntuu olevan joka puolella erit.
Mun vene hyytyy kaasua painaessa, eli säädänkö oikeaale vai vasemmalke ruuvia?
Seos ruuvin säätö?
4
177
Vastaukset
- Rc boattaaja
Osaisiko joku antaa yksinkertaiseen kysymykseen ymsinkertaisen vastauksen.
Onko oikealle säätö rikkaampi seos ja vasemmalle laihempi? - RC-pilotti
Seosruuvi säätyy useimmin laihalle kellonviisareiden suuntaan. Tarkoittaneen oikeelle.
Hyytyminen voikin sitten johtua laihasta seoksesta. Jos taas hyytymisellä tarkoittat "nelistystä" silloin seos on rikkaalla.- Rc boattaaja
Tänk juu, pitääpä säädellä.
Nelistys asiaa en tosin tiedä mitä meinaat, mutta konehan starttaa tosi hyvin mutta kun antaa kierroksia niin että kurkku on täysin auki niin se alkaa hyytymään vedessä ollessa.
On tuo vene noin 5 vuotta jo olliut mulla mutta en pahemmin sillä ole ajellut. - RC-pilotti
Rc boattaaja kirjoitti:
Tänk juu, pitääpä säädellä.
Nelistys asiaa en tosin tiedä mitä meinaat, mutta konehan starttaa tosi hyvin mutta kun antaa kierroksia niin että kurkku on täysin auki niin se alkaa hyytymään vedessä ollessa.
On tuo vene noin 5 vuotta jo olliut mulla mutta en pahemmin sillä ole ajellut.Kun säädät rikkaalle niin kuulet mitä tarkoitan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä617648Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai463920Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.263905- 1011869
- 1201760
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.901064NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2881021Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav701016On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80922Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115813