Prideviikko, oletko valmis liittymään kulkueeseen?

Viikon aikana olen ihmetellyt sukupuolikäyttäytymiseltään erilaisten ihmisten haastattaluita. Nyt sen näin; on prideviikko.
Urheilijoita, muusikkoja, taiteilijoita yms. ihmisiä, joita oma sukupuoli kiinnostaa enemmän kuin vastakkainen.
Kun murrosikäisen ihmisen halu voittopuolisesti suuntautuu omaan sukupuoleen puhutaan homo-tai lesbosuuntautumisesta.
Myös pienestä pitäen poikien leikkiä nukeilla eikä autoilla tai leluaseilla, jopa vetää piilossa vetää naispuolen kuteita päälleen.

Jos Luonto on järjestänyt joskus asiat noin, miksi moraalikäsitysten olisi oikeutettua muuttaa heidän luontoaan, suuntautumistaan.
Niin vahva sympatiani erilaisia sukupuolisuuntautumia vastaan ei ole, että liittyisin pridekulkueeseen. Hyvin monet heterot ovat näin solidaarisia. Ylävitoset heille!

26

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihminen--

Ihan valmis.
      Miksen olisi?
      Itse olen hetero, mutta olkoot homot homoja, ei se ole minulta pois.

Homoja on ollut aina, ja varmasti tulee myös olemaan.

• jotenkin noin

Seksuaalisen käyttäytymisen kirjo on toki monipuolisempi kuin pelkkä homokulttuuri. On jopa A-seksuaalit. Heitä ei kiinnosta pätkääkään seksi ylipäätäänkään.
      Uskon että luonnossa esiintyy täyden 360 asteen kirjo erilaisia sukupuolisia kiintymyksen kohteita.

• Tämä Sukupuolisuuden kirjo ---rupesi ensin naurattamaan -- mutta totta toinenpuoli . Jos ei ole oikeaa kohdetta saatavilla - Sääliks käy.

Mutta tämä vouhottaminen sukupuoli suuntautumisesta toiseen ihmisee. Onkin jo ajattelemisen yläpuolella .
        Ainakin minä saan olla tyytyväinen itseeni --kun olen aina , Huom, aina saanut tyydytyksen toisesta sukupuolesta .
        Pelkäsin vaistonvarasesti nuorena yhtä Naista --huomasin , että hänessä oli jotan ---sillon jo jotain sairaanloista kiintymystä itseeni kohdistuvana . Myöhemmin sainkin huomata että hän olikin Lespo.

Sitäkään en ymmärrä kuinka iän myötä nämä saattavat muuttua joillakin ,naisilla --- saavat miehenkanssa lapsia ja siien Rakastuvatkin Toiseen naiseen -- hyi olkoon .
        Onneksi se vietti on tallella ollut koko ikäni vain miehiin .

• L - L

Kukin eläköön hengenheimolaistensa kanssa haluamallaan tavalla mutta mielestäni noita poikkeavuuksia ei tarvitsisi mainostaa.

Minä en heittele vitosia kenellekään!

• öö-öö

Minä osaan elää homonkin työkaverina, kuin aikanaan olin.
        Miksi ihmisen makuukamarin tekemiset määräisivät hänen ihmisarvonsa?
        Tasa-arvoiset ja täysi-ikäiset ihmiset.

• L - L
        öö-öö kirjoitti:

Minä osaan elää homonkin työkaverina, kuin aikanaan olin.
        Miksi ihmisen makuukamarin tekemiset määräisivät hänen ihmisarvonsa?
        Tasa-arvoiset ja täysi-ikäiset ihmiset.

Mitäs ihmettä tuossa on? Koska katsot tuon mainitsemisen arvoiseksi niin kommenttisi sisin ajatus on ristiriidassa sanallisen ilmaisun kanssa.

Et ole ainoa homon kanssa työskennellyt. Kukaan homppelikavereistani ei ole tehnyt numeroa taipumuksestaan eikä se ole vaikuttanut suhteisiimme.

Ainoan poikkeuksen muodosti esimeheni esimies joka kännipäissään kävi kiinni kiveksiini ollesani siloposkinen nuorukainen.
        Työkaverini olivat varoittaneet ko. taipumuksesta.

• Kun tarpeeksi muut saa päättää asioistasi --on sekin ID-kortissa ,oletko Lespo vai Homo .
      Kyllä ne tietää jotka näitä lakiakin määrää meille kansalaisille .

• *Kukkahame*

Entisessä elämässäni oli homopari naapurinani, ja vain hyviä muistoja on jäänyt mieleeni.
      Molemmat ovat korkeasti koulutettuja hyvässä talossa ja hyvin palkattuja, monet kerrat tuli istuttua meillä tai heillä iltaa, minulle olivat ystäviä parhaasta päästä, siis ei mitään negatiivista.
      Koskaan ei juteltu heidän suuntauksestaan oli aina muuta mielenkiintoista keskusteltavaa.
      Koskaan en kuullut heidän kiroilevan tai nostavan ääntään, toisetkin lähinaapurit kehuskelivat näitä miehiä
      Heidän kotinsa oli aina tip top, ja kerran sanoin puoliksi tosissaan puoliksi leikilläni että voisitte antaa vinkkejä miten kaikki pysyy järjestyksessä ja koti aina siistinä siistinä, oli heillä siihen hauska vastaus. Nosta kädet ylös kun he ovat ulkona se on merkkinä että apu olisi tarpeen, se toimi ja minulla oli hiukan vaivautunut olo, no kyllä sitä merkkiä tuli senkin jälkeen käytettyä.

Onhan heissäkin varmaan monenlaista luonnetta, sekin on tullut vapautuksen myötä monesti esiin, joku mainostaa homouttaan aina kun pääsee ruutuun niin kuin se olisi pakollista?
      Jotkut pukeutuvat poikkeavasti jatkuvasti ainakin täällä pääkaupungin lähiöissä,
      eipä kyllä mitään rikoksia ole tullut tämän vähemmistön nimiin ja se on suuri asia .

• samanlaisia ollaan

Miksi homoilla ei voisi olla siisti koti , mitä sitä alleviivaamaan . Koulutus ja muut jutut ihan kuin muilla, ja miten he muka poikkeavasti pukeutuu ? En minä homoa vaatteista enkä muustakaan tunnista, ei tulis mieleenkään arvailla.

• edellinen*

En silti ole valmis kulkueeseen ei homojen vaan "normaalien" takia

• ......

Teemalta on tullut joka ilta ohjelmaa homojen elämästä.

• vilthatun alta

Ns, asiantuntijat sanovat, että fanaattisimpien homofoobikoitten tulisi ensinkääntää omat taskunsa ennenkuin muita varkaiksi väittävät.
      Ennen sanottiin mm. että FBI:n kommarifobinen Hoover oli yksityiselämässään homoseksualisti.
      Niin että homofobinen on sisimmässään epätietoinen seksualiteettinsa "puhtaudesta". Sen ensimmäisen kivenheittäjän etiikka!

• halloo*

Eikö se ole luonnolliseen seksuaalikehitykseen kuuluvaa, että tytöt ovat tyttöjen kanssa ja pojat poikien kanssa hyviä kavereita puperteetti-iässä, tytöt varsinkin ihan sydänystäviä keskenään. Ennenaikaista silloin on vielä puhua samaan sukupuoleen suuntautumisesta.
      Minusta se on silloin tarkoituksenhakuista nuorten ajatusten aivopesua
      Homoutta peläten sitten pitää olla jo 12 vuotiailla tyttö- ja poikaystävät.

• L - L

Todistelu, että homot ja lesbot ovat kuitenkin "tavallisia" ihmisiä on merkki syrjinnästä ja todistelijoiden huonosta omastatunnosta.

Jos asia otettaisiin niin luonnollisena niin ei mitään meuhkaamista tarvittais!

• perspirant peko

Mielestäni L - L purjehtii selkeillä vesillä näissä kannanotoissaan. Vakiintuneelle ihmiselle ei kenenkään seksuaalinen suuntautuminen ole mitenkään ongelmallista.

• ihan sama

Samoin oikeassa nikki samanlaisia ollaan. Kh tuntee olevansa suvaitseva kun on tuntenut kunnollisen homoparin.

• kysyn vain

Vakiintunut ihminen?

Mikä se sellainen on? Mitä tekemistä vakiintumisella on ihmisen sietokyvyn kanssa?

• perspirantti peko
        kysyn vain kirjoitti:

Vakiintunut ihminen?

Mikä se sellainen on? Mitä tekemistä vakiintumisella on ihmisen sietokyvyn kanssa?

Tarkoitti vakiintunutta ja selkiytynyttä seksualiteettia. Tämä nimim. > kysyn vain

• Neuvoja.
        ihan sama kirjoitti:

Samoin oikeassa nikki samanlaisia ollaan. Kh tuntee olevansa suvaitseva kun on tuntenut kunnollisen homoparin.

Ja sinä voisit haistaa pierun! ;-DDD

• yääääkkkk
        Neuvoja. kirjoitti:

Ja sinä voisit haistaa pierun! ;-DDD

Pökerryttävä pierun haju tuprahti kakkasen hameen alta. Pakoon .!

• olet saastaa!!!
        yääääkkkk kirjoitti:

Pökerryttävä pierun haju tuprahti kakkasen hameen alta. Pakoon .!

yäääääkkk

Olet sairas sadistinen ihmishylkiö. Lauantai ilta ja sinä paskiainen kyttäät kukkiksen kannoilla. Häpeä edes paskiainen!

• kuka hyvänsa

Eihän kukkahame noin sanonut. Miksi sinun on aina pilkattava kaikkia, entä jos alkaakin pilkat osumaan sinun nilkkaasi, sitten on tuomarit ja viemärit tuttujasi.

• Makriina ek

Hassua, että monilla varmasti on tuttavinaan tai työkavereinaan homoja, jotka eivät ole tulleet ulos kaapista. Tuntuu hassulta, että nykyisin pidetään selvänä, että homot ilmaisevat suuntauksensa julkisesti. Kaikki eivät jaksa ilmoittautua.

Eivät he ilmoittautuessaan muutu miksikään muuksi, mutta ympäröivä maailma voi muuttua, uteliaaksi, juoruilevaksi. Arvioidaan uudella tavalla tämä valtavirrasta poikkeava. Vaikka hän tekee työnsä kuin ennenkin, toimii ja harrastaa samoja asioita kuin ympäristönsä, niin epäluulolla seurataan, ettei vain jouduttaisi noloon tilanteeseen ja muitakin alettaisiin epäillä samanmieliseksi. Homo olisi leimattu yhteisössään ja hän tuntisi epämiellyttävät katseet selässään jatkuvasti.

Minusta luonteva suhtautuminen on, ettei suhtauduta mitenkään. Lähimmäisinä korkeintaan.

• -----

Minusta pitäisi olla itsestään selvyys ettei kukaan voi määrätä ketä ihminen rakastaa.
      Miksi ei voi vihkiä homoja, ei se keneltäkään ole pois.

• capt. cöpenick

Kansankirkommekin on on kovassa muutosten turbulenssissa. Vanhoilliset ihmiset eroavat kirkosta kun eivät voi edes hyväksyä naispappeutta, saati homojen ihmisoikeuksia.

On liian vähän tietoa siitä, määräytyykö sukupuolinen suuntautuminen jo syntymähetkellä. Joka vuosi syntyy ihmisiä joilla on molempien sukupuolien genitaalit.

• ¤ ¤ ¤ ¤¤¤¤¤

Tuosta ilmiöstä en tiedä, miten solujen kilpailu järjestyy coituksen jälkeen, alkaako kehittyä tytär, poika vai molempien sekoitus.

On tullut todettua pehmytosa kirurgian jonot lisääntyvät "ryppynarun" kiristyksen vuoksi, joka sinänsä ei ole mikään helppo juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3554
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3093
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3054
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2875
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2700
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2697
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      61
      2424
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2281
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2128
    Aihe