Hei
Osaisikohan kukaan neuvoa, mitä tietoja tai koodeja tarvitsen mukaan, kun menen noutamaan vr:n lippuautomaatista verkkokaupasta ostamani junalipun? Vr:n sivut eivät neuvo tässä asiassa. Menen illalla niin myöhään, että myyjiä ei enä ole paikalla.
Asiallisia vastauksia, kiitos. Olisi hienoa, jos joku osaisi auttaa.
vr:n lipun
5
267
Vastaukset
- neuvonta
Onkait siellä neuvonnassa sähköposti käytössä, kysy sieltä.
- Nää nerot ;D
No ei kai siellä nyt kukaan ole päivystämässä mahdollisia tulevia sähköposteja kämmenet näppäimistöä hinkaten pää kuumana kysyen "koska, joko, joko ny, ei.. no nyt tuli", saati että niihin vastattaisiin saman tien. Hyvä jos samana päivänä saat jotain asiantynkää joka edes osittain oleellisesti liittyy kysyttyyn asiaan.
Kyl sitä kanssa kaikenlaisia "neuvonta"-ihmisiä kanssa maailmaan mahtuu. - kenen vika ?
Nää nerot ;D kirjoitti:
No ei kai siellä nyt kukaan ole päivystämässä mahdollisia tulevia sähköposteja kämmenet näppäimistöä hinkaten pää kuumana kysyen "koska, joko, joko ny, ei.. no nyt tuli", saati että niihin vastattaisiin saman tien. Hyvä jos samana päivänä saat jotain asiantynkää joka edes osittain oleellisesti liittyy kysyttyyn asiaan.
Kyl sitä kanssa kaikenlaisia "neuvonta"-ihmisiä kanssa maailmaan mahtuu.Kenen vika on, jos et ymmärrä lukemaasi ?
- Sen vika
kenen vika ? kirjoitti:
Kenen vika on, jos et ymmärrä lukemaasi ?
joka kirjoittaa käsittämättömiä, ethän vaan ole mentaalitapaus?
- 15+24
https://www.vr.fi/cs/vr/fi/kaukoliikenteen_lippujen_osto_ja_maksu
Tuollahan se lukee:
Verkkokauppa
Valitse itsellesi sopivin toimitustapa:
Voit tulostaa junalippusi itse verkkokaupasta, kun valitset e-lipun.
>>> Voit noutaa lippusi lippuautomaatista lipun tilausnumeron ja vapaavalintaisen tunnisteen perusteella
Halutessasi voit tilata junalippusi matkapuhelimeesi
Voit tilata junalipun sähköpostiisi, jolloin voit tulostaa lipun tai näyttää sen konduktöörille koneen näytöltä
Voit noutaa junalipun asemien lipunmyynnistä lipun tilausnumeron perusteella
Eli siis tilausnumeron tarvitset, vapaavalintaisesta tunnisteesta ei hajuakaan, kun itse olen aina ostanut tiskiltä liput. Kai olet saanut tilausvahvistuksen tms sähköpostiisi, onko niissä mitään tunnistetta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816