Päivää vain hyvät tyytyväiseen elämään tähtäävät toveri. Olen tässä luopunut kofeiinista, nikotiinista, alkoholista. Minulla on oma "unelma" elämä ajatuskartta tukena matkassani, kartalla on mm. no caffeine no alcohol no smoking, tukevan aamupalan kuva jne. Tämä on ilmeisesti vähän kuin Tantran jumaluus meditaatio. Meditoidaan tietyn jumaluuden täydellisiä piirteitä samaistuen niihin. Tämä on tietenkin ollut vuosien työ että olen päässyt tähän pisteeseen. En tee enään mitään mikä poikkeaisi tuosta unelma elämä kartastani, tai tylsän elämän kartastani.
Kyselisinkin että tietääkö kukaan täällä kirjoja, jonkin kaltaista elämänkertaa. Tarinaa siitä mitä tapahtui luopumisen jälkeen. Mahdollisesti henkilön kirjoittama joka on kulkenut vuosikymmeniä polullaan. En etsi nyt oppikirjaa, vaan tarinan mitä tapahtui polulla.
Kyselen kirjallisuudesta.
Polun kulkija
1
139
Vastaukset
- Polun kulkija
Lisään vielä että mieluiten lukisin suomeksi käännettyä tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1055039
- 634927
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592971- 432731
- 152257
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441804- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588