Hei! Ajattelisin kysyä täältä apua. Kun aina mulla on kakkahätä niin mahaan sattuu ihan perhanasti, että en tiedä mikä tämän aiheuttaa. Olen myös ollut vähän maha ummella. Kun ei tavara kulkenut suolistossa. Niin ajattelisin kysyä täältä apua. Plz mä tarvitsisin apua.
mahaan sattuu kun on kakka hätä
2
2425
Vastaukset
"Normaali" ulostusväli lienee 1-3 päivää. Jos uloste on kiinteää mutta pehmeää ja helposti ulostettavissa kaikki on ok. Jos uloste on liian kuivaa, kovaa, papanamaista tai sitä on suolistossa liikaa, se voi tuntua paineena, kipuna ja jopa pahana olona.
Jos näin on, helpointa on yrittää juoda tarpeeksi, liikkua ja syödä kuitupitoista ruokaa. Jos tulee ulostaminen tarve, sitä ei saa jättää huomiotta. Ruokakaupoissa on kuitupitoisia leseitä.
Jos nämä ei auta, apteekista (tai luontaistuotekaupasta) saa kuituseosta. Ulostuslääkkeitä ei kannata käyttää jos ei ole pakko.- Anonyymi
Jos on ummetusta niin kannattaa käydä ostamassa aptekiista ummetusjauhetta tai sellaista ummetuslitkua mutta ei kannata jos ei ole pakko ja tosiaan juo paljon ja liiku!😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111569
- 585479
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462767- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291704Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121576Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421478