jätkäkamuna hullu huumehörhö...

hande

mä oon seurustellu jätkäkamuni kanssa noin. 4kk, ja minä oon 14wgimma ja jätkäkamuni make on 16w, ollaan maken kanssa elätty yhdessä samassa kämpässä onnellisina. tai asunhan mä viel omassa kotonakin, mut enemmän oon maken luona. mua vituttaa se ku: make on joutunu väärään kaveriporukkaan, se käyttää huumeita ja vetää ne suuhunsa, nyt make on kalpeena, yhesti naapurin mummeli soitti kytät ja kerto et tossa talossa on huume hörhelö. pollarit tuli/murtauntui sisään ja vei maken pois,mä itkin ja revin poliseja että jättäis maken rauhaan, mutta ei. viikkon 1kuukauden jälkeen make pääs sairaalasta, oli vielä kalpea mutta raivostunut, make syytti mua että minä soitin muka pollarit ja löi mua, mä itkin.. make otti teippiä ja sito mun jalat ja kädet sänkyyn kiinni. ja saksilla repi ja leikkasi vaatteeni pois, puukolla viilteli mun vartaloa, ja olin ihan veressä, make otti housunsa nilkoihinsa, ja työnti kyrpänsä mun ala osaan, mua sattui kun make repi hiuksiani ja nussi mua. sen jälkeen se jätti mut sängylle lopetettuaan. make laittoi housunsa jalkaansa ja lähti verisissä vaatteillaan pois. mä itkin ja olin hiljaa, yritin aukasta tepit käsistäni pois. huusin apua. parin tunnin päästä ampulanssi tuli ja haki minut pois maken kämpästä. olin pari päivää sairaalassa kunnes kerroin kaikille myös polisille makesta ja muuta.. nyt make on nuórten vankilassa. ja minä yksin ja vapaana täälä kotona. tosi pahat arvet jäi vartalooni:( ´ tää on totta, tovottavasti älyätte että mitä tarkoitan täs jutussa, ku kirjoitin äkkiä ja pikaisená.... älkää seurustelko huumehörhöjen kanssa.

2

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nata95

      en ota ketää tollasta poikaystävää. mie vähän säälin siuta, jos toi on totta.

      • hande

        no onneks en oo enää sen huumehörhö jätkän kans enää, vaikka se oli miten ihana, mut välillä pimpom..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe