mä oon seurustellu jätkäkamuni kanssa noin. 4kk, ja minä oon 14wgimma ja jätkäkamuni make on 16w, ollaan maken kanssa elätty yhdessä samassa kämpässä onnellisina. tai asunhan mä viel omassa kotonakin, mut enemmän oon maken luona. mua vituttaa se ku: make on joutunu väärään kaveriporukkaan, se käyttää huumeita ja vetää ne suuhunsa, nyt make on kalpeena, yhesti naapurin mummeli soitti kytät ja kerto et tossa talossa on huume hörhelö. pollarit tuli/murtauntui sisään ja vei maken pois,mä itkin ja revin poliseja että jättäis maken rauhaan, mutta ei. viikkon 1kuukauden jälkeen make pääs sairaalasta, oli vielä kalpea mutta raivostunut, make syytti mua että minä soitin muka pollarit ja löi mua, mä itkin.. make otti teippiä ja sito mun jalat ja kädet sänkyyn kiinni. ja saksilla repi ja leikkasi vaatteeni pois, puukolla viilteli mun vartaloa, ja olin ihan veressä, make otti housunsa nilkoihinsa, ja työnti kyrpänsä mun ala osaan, mua sattui kun make repi hiuksiani ja nussi mua. sen jälkeen se jätti mut sängylle lopetettuaan. make laittoi housunsa jalkaansa ja lähti verisissä vaatteillaan pois. mä itkin ja olin hiljaa, yritin aukasta tepit käsistäni pois. huusin apua. parin tunnin päästä ampulanssi tuli ja haki minut pois maken kämpästä. olin pari päivää sairaalassa kunnes kerroin kaikille myös polisille makesta ja muuta.. nyt make on nuórten vankilassa. ja minä yksin ja vapaana täälä kotona. tosi pahat arvet jäi vartalooni:( ´ tää on totta, tovottavasti älyätte että mitä tarkoitan täs jutussa, ku kirjoitin äkkiä ja pikaisená.... älkää seurustelko huumehörhöjen kanssa.
Vastaukset 2
- nata95
en ota ketää tollasta poikaystävää. mie vähän säälin siuta, jos toi on totta.
- hande
no onneks en oo enää sen huumehörhö jätkän kans enää, vaikka se oli miten ihana, mut välillä pimpom..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 71830
- 113779
- 37706
- 134700
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 70607
- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142492Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69455
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti43439- 41432
- 62432
- 45423
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0422Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys73414Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395