Hei,
tietääkö kukaan onko vielä uusien bungalowin teko kesken? Vai oliko se niin että vanhoja rempattiin?
Lanta beach Resort
5
300
Vastaukset 5
- 2014?
Onko kukaan käynyt kyseisessä hotlassa 2014?
- Käynyt 2014
Oltiin tänä vuonna ja siellä rakennettiin uusia bungaloweja. Varmasti ovat valmiit ens sesongille. Eipä tuo juuri haitannut lomailua vaikka nikkaroivat mökkejä :D. Suosittelen matkaa sinne :)
- lailai
Just varattiin matka Lanta beach resortiin. Onko kellään tietoa, kuinka lähellä tai kaukana on lähin marketti tai 7/11 josta saa olutta, siideriä,sang somia? Alkoholipitoista juotavaa..
- peekoo1
Samaa tietoa vailla täälläkin :) Käytiin kyllä viime helmikuussa ko. hotlaa tsekkaamassa ja bungalow on varattu seur. reissuksi. En kyllä huomannut tsekata matkaa kadulla/beachillä, missä on 7/11.
- lantapanta
Hotellin kohdalta päätietä n. 500m saladaniin löytyy 7/11. Suoraan siinä hotellin portilla tien toisellapuolella on mukava pikku marketti, josta itse kävimme useimmiten oluset hakemassa :) Sieltä bungaloveilta on kyllä matkaa hotellin portille melkein tuo sama 500m.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510