Hei,
tietääkö kukaan onko vielä uusien bungalowin teko kesken? Vai oliko se niin että vanhoja rempattiin?
Lanta beach Resort
5
300
Vastaukset 5
- 2014?
Onko kukaan käynyt kyseisessä hotlassa 2014?
- Käynyt 2014
Oltiin tänä vuonna ja siellä rakennettiin uusia bungaloweja. Varmasti ovat valmiit ens sesongille. Eipä tuo juuri haitannut lomailua vaikka nikkaroivat mökkejä :D. Suosittelen matkaa sinne :)
- lailai
Just varattiin matka Lanta beach resortiin. Onko kellään tietoa, kuinka lähellä tai kaukana on lähin marketti tai 7/11 josta saa olutta, siideriä,sang somia? Alkoholipitoista juotavaa..
- peekoo1
Samaa tietoa vailla täälläkin :) Käytiin kyllä viime helmikuussa ko. hotlaa tsekkaamassa ja bungalow on varattu seur. reissuksi. En kyllä huomannut tsekata matkaa kadulla/beachillä, missä on 7/11.
- lantapanta
Hotellin kohdalta päätietä n. 500m saladaniin löytyy 7/11. Suoraan siinä hotellin portilla tien toisellapuolella on mukava pikku marketti, josta itse kävimme useimmiten oluset hakemassa :) Sieltä bungaloveilta on kyllä matkaa hotellin portille melkein tuo sama 500m.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221754Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔46666Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587