Minkälainen Silja Europan buffet nykyään on?
Silja Serenaden/Symphonyn buffetista olen tykännyt, mutta nyt on mietinnässä Tallinnan reissu Europalla.
Tallinkin muille laivoille en suostu menemään töykeiden työntekijöiden ja huonon ruoan takia, Siljan ruoka on ollut kuitenkin hyvää. Miten siis Europan kohdalla?
Silja Europan buffet
5
965
Vastaukset
- ennakkoluulot
"Tallinkin laivoille en suostu menemään huonon ruoan takia, Siljan ruoka on ollut kuitenkin hyvää"
Noinhan se silja nimi laivan kyljessä vaikuttaa jopa ruuan makuun ja laatuun, vaikka sama firma samat einekset,
Kyllä ne sapuskat ovat samoja vaikka tallink gruppin aluksen kyljessä lukee tallin tai silja line, Silja europan kohdalla aivan samaa, ainoastaan ennakkoluulosia tallinksiljaa kohden saattaa saada buffan sapuskan maun tuntumaan erillaiselta juuri tuon kuvittelusu vuoksi
vvielä pitää kysymän, miten voit mennä edes tallinkin laivalle jossa lukee silja line kyljessä, miten se muuttaa asiaa?- Tallinnaan
Ruotsin reitillä ruoka on ollut täysin erilaista kuin Tallinnaan menevillä laivoilla, sano mitä sanot. Minulle on aivan sama mitä laivan kyljessä lukee, kyllä minulla sentään makuaisti on olemassa.
Ruotsin risteilyjen hinnatkin on vähän toisenlaiset kuin Tallinnan, joten olisikohan siinä jo syy.. - ennakkoluulot
Tallinnaan kirjoitti:
Ruotsin reitillä ruoka on ollut täysin erilaista kuin Tallinnaan menevillä laivoilla, sano mitä sanot. Minulle on aivan sama mitä laivan kyljessä lukee, kyllä minulla sentään makuaisti on olemassa.
Ruotsin risteilyjen hinnatkin on vähän toisenlaiset kuin Tallinnan, joten olisikohan siinä jo syy..Samaa mättöä se on tallink siljan alusten buffeteissa luki sitten kyljessä tallink tai silja line, silja europan kyljessä lukee tallink.
muuten ei niillä risteilyjen myyntihinnalla ole merkitystä mitä taso eri tallink gruppin aluksilla on. tuotto tulee mm. myynnistä,& rahdista laivalla, risteilyt myydään usein sisäänheittohinnoilla, risteilyjen hintaan ei siis kannata tuijottaa ennakkoluuloisenakaan
- ,,,,,,,,,,
Kävin europan iltapäivä buffetissa pari kuukautta sitten,oli kyllä todella pettymys,pelkkää eines moskaa.
En suosittele,ainut positiivinen asia oli suht hyvät jälkiruoka jäätelöt. - Vanhoja ruokia
Meille kävi keväällä niin, että olimme sunnuntai-lähdöllä buffassa, ja jouduimme toteamaan, että tarjoilut olivat viikonlopun ylijäämistä ruoista laitettuja. Tuntui tylsätlä syödä ns. vanhoja ruokia. Mietimme, että varmaankaan emme enää alkuviikon matkoilla käytä buffaa, mutta viikonloppuna, jolloin täydempää laivalla, niin saa myös tuoretta ruokaa.
Periaatteessa ymmärrän vanhojen ruokien tarjoilun, mutta silloin hinnan pitäisi olla alhaisempi.Alkuviikon hiljaisella lähdöllä voisi vaikka olla maininta, että kaikkia ruokia ei välttämätä ole tarjolla tms. selitystä, jolla hintakin olisi alhaisempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3112324Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2342162Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511367- 871271
- 1021216
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431215- 821211
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621187Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.201094- 1171080