Minkälainen Silja Europan buffet nykyään on?
Silja Serenaden/Symphonyn buffetista olen tykännyt, mutta nyt on mietinnässä Tallinnan reissu Europalla.
Tallinkin muille laivoille en suostu menemään töykeiden työntekijöiden ja huonon ruoan takia, Siljan ruoka on ollut kuitenkin hyvää. Miten siis Europan kohdalla?
Silja Europan buffet
5
1010
Vastaukset
- ennakkoluulot
"Tallinkin laivoille en suostu menemään huonon ruoan takia, Siljan ruoka on ollut kuitenkin hyvää"
Noinhan se silja nimi laivan kyljessä vaikuttaa jopa ruuan makuun ja laatuun, vaikka sama firma samat einekset,
Kyllä ne sapuskat ovat samoja vaikka tallink gruppin aluksen kyljessä lukee tallin tai silja line, Silja europan kohdalla aivan samaa, ainoastaan ennakkoluulosia tallinksiljaa kohden saattaa saada buffan sapuskan maun tuntumaan erillaiselta juuri tuon kuvittelusu vuoksi
vvielä pitää kysymän, miten voit mennä edes tallinkin laivalle jossa lukee silja line kyljessä, miten se muuttaa asiaa?- Tallinnaan
Ruotsin reitillä ruoka on ollut täysin erilaista kuin Tallinnaan menevillä laivoilla, sano mitä sanot. Minulle on aivan sama mitä laivan kyljessä lukee, kyllä minulla sentään makuaisti on olemassa.
Ruotsin risteilyjen hinnatkin on vähän toisenlaiset kuin Tallinnan, joten olisikohan siinä jo syy.. - ennakkoluulot
Tallinnaan kirjoitti:
Ruotsin reitillä ruoka on ollut täysin erilaista kuin Tallinnaan menevillä laivoilla, sano mitä sanot. Minulle on aivan sama mitä laivan kyljessä lukee, kyllä minulla sentään makuaisti on olemassa.
Ruotsin risteilyjen hinnatkin on vähän toisenlaiset kuin Tallinnan, joten olisikohan siinä jo syy..Samaa mättöä se on tallink siljan alusten buffeteissa luki sitten kyljessä tallink tai silja line, silja europan kyljessä lukee tallink.
muuten ei niillä risteilyjen myyntihinnalla ole merkitystä mitä taso eri tallink gruppin aluksilla on. tuotto tulee mm. myynnistä,& rahdista laivalla, risteilyt myydään usein sisäänheittohinnoilla, risteilyjen hintaan ei siis kannata tuijottaa ennakkoluuloisenakaan
- ,,,,,,,,,,
Kävin europan iltapäivä buffetissa pari kuukautta sitten,oli kyllä todella pettymys,pelkkää eines moskaa.
En suosittele,ainut positiivinen asia oli suht hyvät jälkiruoka jäätelöt. - Vanhoja ruokia
Meille kävi keväällä niin, että olimme sunnuntai-lähdöllä buffassa, ja jouduimme toteamaan, että tarjoilut olivat viikonlopun ylijäämistä ruoista laitettuja. Tuntui tylsätlä syödä ns. vanhoja ruokia. Mietimme, että varmaankaan emme enää alkuviikon matkoilla käytä buffaa, mutta viikonloppuna, jolloin täydempää laivalla, niin saa myös tuoretta ruokaa.
Periaatteessa ymmärrän vanhojen ruokien tarjoilun, mutta silloin hinnan pitäisi olla alhaisempi.Alkuviikon hiljaisella lähdöllä voisi vaikka olla maininta, että kaikkia ruokia ei välttämätä ole tarjolla tms. selitystä, jolla hintakin olisi alhaisempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k342871Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190