Silja Europan buffet

Tallinnaan

Minkälainen Silja Europan buffet nykyään on?
Silja Serenaden/Symphonyn buffetista olen tykännyt, mutta nyt on mietinnässä Tallinnan reissu Europalla.
Tallinkin muille laivoille en suostu menemään töykeiden työntekijöiden ja huonon ruoan takia, Siljan ruoka on ollut kuitenkin hyvää. Miten siis Europan kohdalla?

5

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennakkoluulot

"Tallinkin laivoille en suostu menemään huonon ruoan takia, Siljan ruoka on ollut kuitenkin hyvää"

Noinhan se silja nimi laivan kyljessä vaikuttaa jopa ruuan makuun ja laatuun, vaikka sama firma samat einekset,

Kyllä ne sapuskat ovat samoja vaikka tallink gruppin aluksen kyljessä lukee tallin tai silja line, Silja europan kohdalla aivan samaa, ainoastaan ennakkoluulosia tallinksiljaa kohden saattaa saada buffan sapuskan maun tuntumaan erillaiselta juuri tuon kuvittelusu vuoksi

vvielä pitää kysymän, miten voit mennä edes tallinkin laivalle jossa lukee silja line kyljessä, miten se muuttaa asiaa?

• Tallinnaan

Ruotsin reitillä ruoka on ollut täysin erilaista kuin Tallinnaan menevillä laivoilla, sano mitä sanot. Minulle on aivan sama mitä laivan kyljessä lukee, kyllä minulla sentään makuaisti on olemassa.
        Ruotsin risteilyjen hinnatkin on vähän toisenlaiset kuin Tallinnan, joten olisikohan siinä jo syy..

• ennakkoluulot
        Tallinnaan kirjoitti:

Ruotsin reitillä ruoka on ollut täysin erilaista kuin Tallinnaan menevillä laivoilla, sano mitä sanot. Minulle on aivan sama mitä laivan kyljessä lukee, kyllä minulla sentään makuaisti on olemassa.
        Ruotsin risteilyjen hinnatkin on vähän toisenlaiset kuin Tallinnan, joten olisikohan siinä jo syy..

Samaa mättöä se on tallink siljan alusten buffeteissa luki sitten kyljessä tallink tai silja line, silja europan kyljessä lukee tallink.

muuten ei niillä risteilyjen myyntihinnalla ole merkitystä mitä taso eri tallink gruppin aluksilla on. tuotto tulee mm. myynnistä,& rahdista laivalla, risteilyt myydään usein sisäänheittohinnoilla, risteilyjen hintaan ei siis kannata tuijottaa ennakkoluuloisenakaan

• ,,,,,,,,,,

Kävin europan iltapäivä buffetissa pari kuukautta sitten,oli kyllä todella pettymys,pelkkää eines moskaa.
      En suosittele,ainut positiivinen asia oli suht hyvät jälkiruoka jäätelöt.

• Vanhoja ruokia

Meille kävi keväällä niin, että olimme sunnuntai-lähdöllä buffassa, ja jouduimme toteamaan, että tarjoilut olivat viikonlopun ylijäämistä ruoista laitettuja. Tuntui tylsätlä syödä ns. vanhoja ruokia. Mietimme, että varmaankaan emme enää alkuviikon matkoilla käytä buffaa, mutta viikonloppuna, jolloin täydempää laivalla, niin saa myös tuoretta ruokaa.

Periaatteessa ymmärrän vanhojen ruokien tarjoilun, mutta silloin hinnan pitäisi olla alhaisempi.Alkuviikon hiljaisella lähdöllä voisi vaikka olla maininta, että kaikkia ruokia ei välttämätä ole tarjolla tms. selitystä, jolla hintakin olisi alhaisempi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      2324
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      234
      2162
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      51
      1367
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1271
    5. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      102
      1216
    6. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      43
      1215
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1211
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1187
    9. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      20
      1094
    10. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1080
    Aihe