Miten vois saada tietää, että onko jätkä kiinnostunut? muutenkin kun vain kysymällä.. käytöksestä..yms? Entä jos oot ihan älyttömän ihastunut yhtee jätkää, muttet haluu mennä ite kysyy vaan ootat että jätkä kysyy eka.. En tiiä, tietääks se mun tunteist.. kai?
Tahtois vähän vinkkejä;)
2
559
Vastaukset
- someone
ei kyllä kannata jäädä ootteleen, ellet tiiä et se aika varmasti saattaa kysyy. mut kysy ihmeessä ite. niin siitä tilanteesta päästää. ;) ja kyllähän se pojan käyttäytymisestä näkyy, varmaanki se on aika paljo sun lähellä ja kattelee sua. ja joko heittäytyy ujoks tai sit kauheeks hölösuuks sun lähellä. mut varmin tapa on kumminki kysyy, sillon ei ainakaan tuu väärin käsityksii.. Lycka till!! :)
- Henzu112
Heips!
Tiedän tunteen, niin ihastunut, että voi mahdoton, mutta ei siltikään uskaltaisi aloitetta tehdä.
Siinä, että odotat, että jätkä tekisi aloitteen voi mennä pitkään, tai sitten sitä tilannetta ei ikinä tulisi.
Poikahan voi ajatella kuten sinä, että ei hän uskalla aloitetta tehdä.
Kun itselläni oli samanlainen tilanne, otin itseäni "niskasta kiinni" ja laitoin tekstiviestillä jotain semmoista, että olisi kiva tutustua tms.
Pyydä tätä jätkää vaikka kahville/leffaan/kävelylle tms.. Eiköhän siinä jutellessa tule ilmi, haluatteko vielä nähdä jne.
Ja tietenkin, se huonompi vaihtoehto.. Jos jätkää ei kiinnosta lähteä kanssasi mihinkään, niin sittenhän voi melkein päätellä, ettei teillä yhteistä tulevaisuutta ole.
Tsemppiä sinulle :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057