Kaikki on toiminu erittäin hyvin.
Mikä se muuten tuntuu olevan näissä vehkeissä aina jotain vikaa teillä? Ku mulla on kaikki toiminu tosi hyvin ton 98 megane 2,0 8v:n kans.. Kaikilla muilla tuntuu olevan hirmusesti jotain vikaa näis relluis, mut mä oon ihme kyllä sitte säilyny ongelmilta. Hirmusen hyvä auto tuntuu olevan.. mittarissa 130tkm ja huoletonta menoa on ollu pitkän aikaa. Tekniikka pelaa loistavasti ja ruosteen kanssa ei ole ongelmia ollenkaan, yritin etsiä ruostetta ihan suurennuslasilla, mutta mistään ei löydy edes alkavaa ruostetta. Olen kyllä erittäin tyytyväinen tuohon autoon. Hyvän tuntuinen on ajaa tuo rellukka, vaikka olen monilla eri autoilla ajanutkin, niin kyllä meksu on sitä mitä auton pitääkin olla.
Renault megane 98 kokemus!!!!!!!!!!!!!!!
2
816
Vastaukset
- ööli
100tkm täynnä,ja ei ongelmia...hyvin toimii,ehkä laadussa on suuria eroja,en tiedä.Mut mulla ei oo mitään valittamista!
- Rellu
Itsellä on tuollainenn -97 Megane 2.0 Classic, ajettu 160 000km. Hyvä ja miellyttävä auto.
Teknisesti auto on toiminut hyvin ja kori on täysin ruosteeton. Mitään varsinaisia vikoja ei ole ollut. Täyttä kymppiä en kuitenkaan anna, sillä auto tuntuu kuluvan nopeammin kuin esim. omistamani Japanilaiset autot. Ei siis mitään varsinaisia vikoja, mutta tietyt osat saa vaihtaa usein.
esimerkkejä:
-Pakoputki vaihtoon jo 90 000km:n kohdalla, kulunut puhki
-Iskarit vaihtoon 100 000km:n kohdalla, ajettu lähes kokonaan tasaista maantieajoa
-Vasen takalaakeri vaihtokunnossa 110 000km:n kohdalla
Muuta pientä:
-Takapenkin istuinosa irronnut kiinnikkeistään omia aikojaan (kun laajentaa tavaratilaa ja nostaa istuinosan pystyyn niin lähteekin kokonaan irti, kiinnikkeet rikki).
-Etukajareiden ritilät irroneet omia aikojaan, laitoin omat kiinnitykset.
-Kojelauden sisältä tipahti ajossa kerran muovinen "levy". Ei mitään tietoa mikä osaa mahtaa olla kyseessä.
-Tavaratilan luukun sisäpuolelta tipahti muovilevy, ei pysy enää paikoillaan.
-Oiken etuoven sisäkahvan muovikehys alkanut halkeamaan omia aikojaan.
-Radioantennilla taipumus jumittua, kerran piti mennä pikahuoltoon asti irrottamaan kun en itse saanut enää irti.
Tulipa listaa, mutta tyytyväinen olen silti autoon ollut. Nuohan ovat enimmäkseen tuollaisia pikkujuttuja joilla ei hirveämmin ole merkitystä. Muuten auto on kestänyt kulutusta hyvin, on tukeva ajaa, ei nitise jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064562Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 371412
- 361313
- 381176
- 141092
- 1591016
- 27958
- 6944