Ja vielä umpihomo impotentti.... ajan toyotalalla kuten köfffff
Olen Fordin rutsu..
9
148
Vastaukset
- köfffffffffff
Otta se koville toi fooordin omistaminen, kun pitää jo nikkiäni kopioida..
hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - köfffff
ottaa se koville toi toyotan omistaminen, kun pitää tulla foordin sivuille paskaa jauhamaan... hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- köfffffffffffffff
Ei mul tojoo..kaimani
hahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- köfffffffffff
Joo mie oon sun kaimas (mielikuvituksesi tuote siis) menin katsomaan ford liikkeeseen kunnon autoja ja toyotan louskuni roihahti tuleen pihalla... kyllä vtutti!!!!
- köffffffffffff
köfffffffffff kirjoitti:
Joo mie oon sun kaimas (mielikuvituksesi tuote siis) menin katsomaan ford liikkeeseen kunnon autoja ja toyotan louskuni roihahti tuleen pihalla... kyllä vtutti!!!!
Älä ny köffiseni...ei se mun vika ole, jos foooordi on tunnettu vioistaan...
Ota diapam, ni olo helpottuu...
hihihihihiiiii............. - köffffffffffffffffff
köffffffffffff kirjoitti:
Älä ny köffiseni...ei se mun vika ole, jos foooordi on tunnettu vioistaan...
Ota diapam, ni olo helpottuu...
hihihihihiiiii.............ota muna perseeseen kyllä se siitä impotentti homoseni.......
- köffffffffffffff
köffffffffffffffffff kirjoitti:
ota muna perseeseen kyllä se siitä impotentti homoseni.......
Ottaa se koville omistaa fooordi, mut taivaspaikka on siletti .....
hahhhaaaaaaaaaaaaaa
- kööööhhhhhffffff
joo mie tulen ja painan sinua super iso kyrvälläni köööööööööööööööööffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff huomena perseeseen ja painan sen sinun -87 tojolouskun kans sinne niin syvälle ettet sairaalahoidosta ihan heti tänne pääsekkään kertomaan intohimoistasi.olen nimittäin kanssa umpihomo tojolainen isolla mulkulla varustettuna enkä saa ikinä perseeseen panemisesta tarvitsemaani tyydytystä tarpeeksi.toivottavasti sinä köffffffff,köfffffff,köffffffff kofffffffff kohovi koff olet siihen huomenna valmis..
- köfffffffffff
Koville ottaa...hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407801Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.303037Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3461988Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422761634Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1361435- 1001209
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371112Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191056Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j211012Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh19996