Ja vielä umpihomo impotentti.... ajan toyotalalla kuten köfffff
Olen Fordin rutsu..
9
133
Vastaukset
- köfffffffffff
Otta se koville toi fooordin omistaminen, kun pitää jo nikkiäni kopioida..
hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - köfffff
ottaa se koville toi toyotan omistaminen, kun pitää tulla foordin sivuille paskaa jauhamaan... hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- köfffffffffffffff
Ei mul tojoo..kaimani
hahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- köfffffffffff
Joo mie oon sun kaimas (mielikuvituksesi tuote siis) menin katsomaan ford liikkeeseen kunnon autoja ja toyotan louskuni roihahti tuleen pihalla... kyllä vtutti!!!!
- köffffffffffff
köfffffffffff kirjoitti:
Joo mie oon sun kaimas (mielikuvituksesi tuote siis) menin katsomaan ford liikkeeseen kunnon autoja ja toyotan louskuni roihahti tuleen pihalla... kyllä vtutti!!!!
Älä ny köffiseni...ei se mun vika ole, jos foooordi on tunnettu vioistaan...
Ota diapam, ni olo helpottuu...
hihihihihiiiii............. - köffffffffffffffffff
köffffffffffff kirjoitti:
Älä ny köffiseni...ei se mun vika ole, jos foooordi on tunnettu vioistaan...
Ota diapam, ni olo helpottuu...
hihihihihiiiii.............ota muna perseeseen kyllä se siitä impotentti homoseni.......
- köffffffffffffff
köffffffffffffffffff kirjoitti:
ota muna perseeseen kyllä se siitä impotentti homoseni.......
Ottaa se koville omistaa fooordi, mut taivaspaikka on siletti .....
hahhhaaaaaaaaaaaaaa
- kööööhhhhhffffff
joo mie tulen ja painan sinua super iso kyrvälläni köööööööööööööööööffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff huomena perseeseen ja painan sen sinun -87 tojolouskun kans sinne niin syvälle ettet sairaalahoidosta ihan heti tänne pääsekkään kertomaan intohimoistasi.olen nimittäin kanssa umpihomo tojolainen isolla mulkulla varustettuna enkä saa ikinä perseeseen panemisesta tarvitsemaani tyydytystä tarpeeksi.toivottavasti sinä köffffffff,köfffffff,köffffffff kofffffffff kohovi koff olet siihen huomenna valmis..
- köfffffffffff
Koville ottaa...hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818