Miten kerron tytölle että tykkään hänestä?

Vittukuöääh

Elikkäs tykkään paljon yhestä tytöstä ja haluisin kertoo sen hänelle. Ongelma on se että ollaan hyviä kavereita ja en tiedä miten se vaikuttais meidän kaveruuteen jos tämä kyseinen tyttö ei sitten tykkääkkäön minusta.. Miten tässä tilanteessa pitäis toimia?

8

87

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jerry Jones

      Hei. Älä mieti 'kaveruutta' kun tunteesi ovat kaveruutta syvemmät, hän kyllä kertoo sinulle suoraan jos pelkkä 'kaveruus' riittää teille. Jos et ilmaise tunteitasi, tulet harmittelemaan aloitteettomuuttasi lopun ikääsi. Naiset ja miehet heräävät tunteisiin, kun joku osoittaa mielenkiintoaan. Tuumasta toimeen, ei tarvitse kuin avata suu ja antaa sanojen tulla. Sinun pitää saada selvyys asiaan. Sekin voi olla helpottava tieto, ettei hänellä ole kiinnostusta.

    • cccvvkkk

      Ei kannata kertoa. Siitä ei seuraa mitää muuta ku huonoa tiiän kokemuksesta molemmissa osapuolissa

      • Ällästä nyt lähde tuolle linjalle, sitä kun ei koskaan tiedä.. Tunteet saattavat olla samanlaiset, koska yhdessä viihdytään muutenkin.. Mitään ei saa, jos ei osaa/ uskalla kysyä...


    • asdads3

      Jep, sitä ei tosiaan koskaan tiedä miten se kaveri reagoi. Selviää vain kokeilemalla.
      Huonolla tuurilla saattaa pilata ystävyyden, hyvällä tuurilla hän ajattelee samoin sinusta. Tai sitten yksinkertaisesti kaveri haluaa myös pysyä kaverina, mutta ystävyys ei kärsi.

      Kuitenkin riski kannattaa ottaa.

      • eivoitietää

        Mulla kävi vähä tollee (varoitus! Pitkä teksti tulossa!(
        Kaikki lähti siitä että olin kävelemässä Miian(nimi muutettu) kanssa kotia kohden koska asuttiin samalla suunnalla. Siinä sitten juteltiin kaikesta ja sitten hän kysyi suoraan minulta että tykkäänkö minä Jennistä enemmän kuin kaverina. Pakkohan se oli vastata kyllä koska Miia olisi kuitenki kinunnut sen tiedon. Sanoin Miialle että ei kertoisi asiaa eteenpäin ja hän kyllä sanoi ettei levitä asiaa. Siinä sitten muutamaa päivää myöhemmmin olin Jennin kanssa ulkona ja juteltiin just siitä illasta. Sitten paskaa sato niskaan. Miia oli kertonu Jennille asiasta ja olin aika vihane Miialle siitä. Se oli tiedossa että Jenni seurustelee erään muun kanssa ja oli sinut sen asian kanssa että tykkään hänestä. Eipä sen kummempia sen jälkeen. Minulla meni miian kanssa välit melkee kokonaa poikki pari kuukautta sen jälkee muista syistä, mutta ei siitä sen enempää. Ollaan jennin kanssa ihan hyviä kavereita(ainakin omasta mielestäni)

        Mutta pääpointti on että sano se ennenkuin on liian myöhäistä, ja hänen reaktio voi olla hyvä, huono, neutraali jne.. Sori jos on vähä sekava teksti :D


    • tyty16

      Kerro se sille tunteistas!

    • Aapelix

      Jormaa vaan kehiin, kyllä se ymmärtää sen päälle!!

      • Kaarlejorma

        Jorma onkin kausin suomalainen miehen nimi, vähän samallainen kuin esimerkiksi Kaarle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe