ryhmässä parempi

rimpse

Olin serkkuni tupareissa, istuin boolilasi puolillaan hieman yksinäisenä. Alkoholi oli vaikuttanut minun kehooni hyvin kiusallisesti ja lähdin etsimään vessaa korjatakseni asian. En tiennyt vessan sijaintia, ja avasin erään huoneen. Huoneessa oli tyttö, joka oli vaihtamassa paitaansa. "Anteeksi" huudahdin ja olin sulkemassa ovea, kun tyttö veti minut huoneeseen ja pisti oven lukkoon.
"Uteliaisuuteni vuoksi, suo anteeksi, mutta elimesi paistoi liian selvästi läpi" tyttö sanoi nauraen. Samantien hän pisti minut istumaan sängylle, joka oli huoneessa. Tyttö alkoi suudella ja samalla hän avasi paidan nappejani. Minun tehtävä oli helppo, hänellähän oli päällä vain rintaliivit ja hame. Avasin liivit ja täyteläiset rinnat pullahtivat ulos. Erektioni oli taattu.
Tyttö kokeili ohuilla sormillaan penistäni housujeni läpi. Tämä sai minulle pakottavan olon, vedin tytön hameen pois ja kaadoin tämän selälleen. Sirot stringit näyttivät hänen elimensä läpi ja olin jo valmis naimaan tätä. Koskettelin tätä ensin kankaan läpi ja otin sitten nuo pois. Alta paljastui kaunis ja kostea lähde jota aloin ammattimaisesti nuolla. Tytön hengitys muuttui raskaaksi, olin saanut klitoriksen herkäksi.
Tyttö kömpi ylös ja veti housuni alas, kosketteli kielellään penistäni ja imi tätä. Hän pisti minut sisäänsä ja sain hänet tulemaan. Onneksi musiikki oli niin kovalla, ettei kukaan kuullut hänen hentoa ulvontaa.
Yhtäkkiä joku koputti oveen ja tyttö pyysi minun mennä avaamaan, siellä oli serkkuni. Hän kysyi, että oliko Anna tullut tänne. Minä en kerennyt sanoa mitään kun takaani kuului ääni "hei Teemu, tuu säki mukaan". Serkkuni astui sisään ja haukkoi henkeä nähdessään Annan sängyllä haarat levillään. Hyppäsin sänkyyn ja työnnyin tämän kauniiseen vaginaan vielä kerran, samalla kun serkkuni katsoi vierestä. Tämä alkoi riisuuntua ja tuli myös sängylle. Anna nuoli hänen penistään samalla kuin painoin häntä minkä jaksoin. Katsoin serkkuani silmiin ja iskin silmää, serkkuni katsoi minua ja alkoi suudella. En ollut ikinä ollut miehen kanssa näin intiimisti.
Teemu tuli taakseni ja työntyi anaaliini samalla kun Anna vetäytyi ylemmäs ja nuolin häntä. Mitään en olisi vaihtanut tässä hetkessä, ku Anna alkoi imeä penistäni ja sai minut tulemaan, samalla kuin serkkuni nai minua takaa.
Me kaikki kolmestaan puimme nopeasti päällemme ja lähdimme huoneesta. Huomataksemme, olimme Annan kanssa viimeiset vieraat. Joimme boolia ja jäimme yöksi. Ette arvaakkaan mitä yön aikana tapahtui.

1

5370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • renoid4r

Vähä paska

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      102
      6568
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3920
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3345
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      382
      1804
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1418
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1073
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      996
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      930
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe