Ämy

jaska64

Eilen oli Ämy rock festivaali Hämeenlinnassa. Tämä sai aikaan flashbackin vuosien takaa.
Olin nuori ja viriili. Pussikaljojen kanssa poikien kanssa kaupunginpuiston rinteelle. Aurinko lämmitti ja lehdet värisivät tuulessa. Elämä tuntui mukava leppoiselta.
Olimme jo muutaman oluen nauttineet ja yleisöä virtasi festari alueelle. Muutaman metrin päähän tuli kolmen tytön seurue jolla tuntui olevan hauskaa.

Tietysti me pojat kiinnostuimme heistä ja ei mennyt kovinkaan pitkään, kun leirimme olivat samalla rantaviltillä. Ystäväni alkoivat olemaan melko lailla humalassa ja he poistuvatkin festari alueelle ja minä jäin tyttöjen kanssa istumaan. Eihän minulla ollut kuin yksi asia mielessä.

Olin jo hetken aikaa silmäillyt vaalean pienirintaisen sinisilmän kanssa. Tunsin värähtelyä nivusissani. Tytöistä vanhin poistui myös seurastamme, joten kaksi tyttöä viltillä ja minä. Huhuh! Hetken jo toivoin toisenkin tytön poistumista, jotta olisin päässyt blondin kanssa puuhiin.

Mutta tämä toinen olikin ilmiselvästi puutteessa. Puheet oli jo hetken aikaa sitten kääntyneet seksiin, mutta toinen tytöistä puhui niin rivoja, että puntissa ei tuntunut enää värähtelyä vaan luulin elimeni räjähtävän!

Paikkamme oli suhteellisen suojainen ja rohkaisin itseni suutelemaan blondia, jolloin toinen tytöistä, tumma ja isompi tissinen, sanoi haluavansa myös.
No mikäs siinä. Sillä välillä kun suutelin brunettea, blondi aukoi kiihkeänä housujani. Stondis tuntui halkaisevan kyrpäni.

Blondi otti moloni suuhun samalla puristelin bruneten tissejä ja olin menettää tajuntani. Hetken päästä tytöt kaatoivat minut viltille ja molemmat ottivat minulta suihin.

Tätähän ei tarvinnut jatkaa kovinkaan pitkään kun nuorelta mieheltä lensi mällit kaaressa. Voi kuinka olisin halunnut jatkaa. Tytöt siivosivat jäljet hymyillen ja sovimme, että asiat ei jää tähän vaan tapaamme uudelleen. Niin kuin teimmekin, mutta se onkin sitten ihan toinen tarina :)

0

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
        Pirkanmaa
        216
        6032
      2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
        Ihastuminen
        49
        2705
      3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        156
        2262
      4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
        Ikävä
        41
        2102
      5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        16
        1779
      6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        82
        1414
      7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
        Maailman menoa
        162
        1397
      8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        24
        1321
      9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
        Euroviisut
        35
        1281
      10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
        Maailman menoa
        109
        1007
      Aihe