Hei! Meille syntyi 18.6 kahdeksas lapsi. Hän on vaalea hiuksinen ja rauhallinen tyttö. Nimen valinta on aina ollut meille hankalaa... Sisarukset ovat:
Kaksoset Henri Aleksi & Dani Iivari 13v
Enni Alina 12v
Klara Maria 11v
Liina Elina 5v
Elias Anton 3v
Konsta Matias 2v
Kaksi nimeä riittää meille. Kaikkien lasten toiset nimet tulevat suvusta, joten yritämme löytää etunimeen sopivan toisen nimen :)
Elisa, Marko ja Lapset
Kahdeksannelle lapselle nimi
Elisa&Marko
4
157
Vastaukset
- valehtelijoiden klub
Katsoin huvikseni tämänkin väestörekisteristä, koska pääsen työni puolesta tarkastelemaan perhekunnittain nimiä. Ei ole koko perhettä olemassa, sori vaan....
- Suklaapallo
Hanna Sofia
Nea Lyydia
Oona Olivia
Kia Kristiina
Itse pidän kovasti näistä nimistä - Ehkäisyneuvolaan!!
Sultan Conture
- janne ja tale
Sirkka-Liisa
Ismostiina
Pomeliina
Ripuliina
Kikkeliina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966