Hei, muutamme syyskuussa Pariisiin. Voisitteko jakaa kokemuksianne college-tason kansainvälisistä (opetus kokonaan englanniksi) tai kaksikielisistä kouluista (noin 75% ranskaa, loput englanniksi) Pariisin keskustassa ja länsipuolella? Lapsemme ilmeisesti menisivät 6eme ja 4eme luokille. He ovat Suomessa käyneet kansainvälistä koulua, joten englanti sujuu ja sikäli se olisi hyvä, mutta erittäin kallis vaihtoehto. Kaksikieliset koulut ovat huokeampia ja osa ihan julkisiakin, mutta niissä huolestutta se, että kuinka hyvin tämän ikäiset lapset vielä sopeutuvat ranskalaiseen koulusysteemiin: ensimmäinen vuosi mennee ranskan kieltä opetellessa ja vasta sen jälkeen he alkavat ymmärtää itse sisältöä, olisi se sitten matematiikkaa, fysiikkaa, yms.? Suomeen pitäisi kuitenkin palata parin kolmen vuoden päästä.
Kiitos avusta / kokemuksista etukäteen!
Pariisista koulu 11 ja 13 v. lapsille ?
Kimble1
0
88
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66877
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429