Valitukset vuokra-alasta

asfdsadf32453425

eipä ole hyvää sanottavaa vuokraajista. Aika yleistä on että takuu-vuokra pidätetään jollain verukkeella vaikka ei olisi edes syytä, koska se nyt vaan on ilmaista helppoa rahaa.

3

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfasfasfadds

Jos olet tuota mieltä niin miksi et rohkaise sitten vuokralaisia menemään poliisiasemalle ja nostamaan syytettä vuokravakuuden kavalluksesta? Vai olisiko kuitenkin suurimmissa osissa tapauksista vuokranantajat oikeassa kun vuokralaiset eivät ole älynneet videokuvata edes kännykällä kämppää kun ovat siihen muuttaneet?

Olen seurannut vuokranantajien ja vuokralaisten keskusteluja netissä harrastuksena. Harvemmin näkee kirjoituksia joissa VUOKRALAINEN hyvin perustelee ja pitää oikeuksistaan kiinni... mennen tarvittaessa vaikka käräjäoikeuteen saakka. Toisinsanoen taitaa vuokranantajien vuokravakuus huijaukset olla alle prosentin luokkaa vuokranantajista?

Kelmejä kyllä löytyy niin vuokralaisista kuin vuokranantajistakin...

• Anonyymi

No kun vuokralaiset eivät uskalla vetää vuokranantajaa oikeuteen. Vaikka olisi kuinka todennäköistä että vuokralainen voittaa jutun, niin on otettava huomioon kuitenkin se pieni mahdollisuus, että vuokranantaja sittenkin jostain syystä voittaa. Se on taloudellinen katastrofi köyhälle ihmiselle. On paljon vuokralaisia, jotka eivät halua ottaa tuollaista riskiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun vuokralaiset eivät uskalla vetää vuokranantajaa oikeuteen. Vaikka olisi kuinka todennäköistä että vuokralainen voittaa jutun, niin on otettava huomioon kuitenkin se pieni mahdollisuus, että vuokranantaja sittenkin jostain syystä voittaa. Se on taloudellinen katastrofi köyhälle ihmiselle. On paljon vuokralaisia, jotka eivät halua ottaa tuollaista riskiä.

Oikeuteen meno on taloudellinen riski. Lopputulosta ei voi tietää etukäteen. Niitä on paljon vuokraajia jotka käyttää takuuvuokraa ensin rahoituksena ja sitten tulonlisänä jollakin verukkeella. Älä milloinkaan maksa takuuvuokraa vuokranantajan tilille. Sen vaatimiseen ei ole mitään muuta syytä kuin hyötyminen vuokralaisen kustannuksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe