eipä ole hyvää sanottavaa vuokraajista. Aika yleistä on että takuu-vuokra pidätetään jollain verukkeella vaikka ei olisi edes syytä, koska se nyt vaan on ilmaista helppoa rahaa.
Valitukset vuokra-alasta
3
203
Vastaukset
- asdfasfasfadds
Jos olet tuota mieltä niin miksi et rohkaise sitten vuokralaisia menemään poliisiasemalle ja nostamaan syytettä vuokravakuuden kavalluksesta? Vai olisiko kuitenkin suurimmissa osissa tapauksista vuokranantajat oikeassa kun vuokralaiset eivät ole älynneet videokuvata edes kännykällä kämppää kun ovat siihen muuttaneet?
Olen seurannut vuokranantajien ja vuokralaisten keskusteluja netissä harrastuksena. Harvemmin näkee kirjoituksia joissa VUOKRALAINEN hyvin perustelee ja pitää oikeuksistaan kiinni... mennen tarvittaessa vaikka käräjäoikeuteen saakka. Toisinsanoen taitaa vuokranantajien vuokravakuus huijaukset olla alle prosentin luokkaa vuokranantajista?
Kelmejä kyllä löytyy niin vuokralaisista kuin vuokranantajistakin...- Anonyymi
No kun vuokralaiset eivät uskalla vetää vuokranantajaa oikeuteen. Vaikka olisi kuinka todennäköistä että vuokralainen voittaa jutun, niin on otettava huomioon kuitenkin se pieni mahdollisuus, että vuokranantaja sittenkin jostain syystä voittaa. Se on taloudellinen katastrofi köyhälle ihmiselle. On paljon vuokralaisia, jotka eivät halua ottaa tuollaista riskiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun vuokralaiset eivät uskalla vetää vuokranantajaa oikeuteen. Vaikka olisi kuinka todennäköistä että vuokralainen voittaa jutun, niin on otettava huomioon kuitenkin se pieni mahdollisuus, että vuokranantaja sittenkin jostain syystä voittaa. Se on taloudellinen katastrofi köyhälle ihmiselle. On paljon vuokralaisia, jotka eivät halua ottaa tuollaista riskiä.
Oikeuteen meno on taloudellinen riski. Lopputulosta ei voi tietää etukäteen. Niitä on paljon vuokraajia jotka käyttää takuuvuokraa ensin rahoituksena ja sitten tulonlisänä jollakin verukkeella. Älä milloinkaan maksa takuuvuokraa vuokranantajan tilille. Sen vaatimiseen ei ole mitään muuta syytä kuin hyötyminen vuokralaisen kustannuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076