Speed testin mukaan download- ja upload-nopeudet on nyt alle 1 mt, vaikka minulla on 10 mt:n yhteys. Saunalahden sivuilla sanotaan, että häiriöilmoitukset 24 h numeroon 01019 0230, mutta kun yritän soittaa sinne, sanotaan, että asiakaspalvelu kiinni sunnuntaisin. Häiriöilmoituslomake sivuilla ei toimi. Laitoin asiasta viestiä omasaunalahti-sivun kautta asiakaspalveluun, mutta vastaus lienee viipyä ainakin viikon.
Alueeni on Turku.
Saunalahden nettiyhteys hidas 29.6.-14
1
161
Vastaukset
Hei yhteyseitoimi,
onpa ikävä kuuulla, että internetyhteytesi on hidastunut huomattavasti! Olethan käyttänyt modeemista virrat pois hetkeksi?
Häiriöilmoituspalvelumme on avoimena 24h jokaisena päivänä numerossa 01019 0230. Asiakaspalvelumme ollessa kiinni, kerrotaan puhelun alussa tiedote, että vain häiriöilmoitukset vastaanotetaan viestin jälkeen. Puhelu yhdistyy siis normaalisti häiriöilmoituspalveluumme sunnuntaisin.
Turussa ei ole ollut yleistä häiriötilannetta laajakaistoissamme, joten mikäli modeemin uudelleenkäynnistys ei auta, kannattaa sinun olla yhteydessä puhelimitse häiriöilmoituspalveluumme jos et malta odottaa vastausta OmaSaunalahti-palvelun viestiisi.
Laura / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076