Eli mitä teillä tehtiin 6lk terveystarkastuksessa
6lk terveystarkastus
11
1870
Vastaukset
- Nolo tarkastus
Minulla oli kaikki normaalit jutut pituus, paino.... Mutta sit se käski riisuuntua kokonaan. Katto ryhdin. Paikalla oli lääkäri ja sen apuri ja vielä kouluterkka oli tosi noloa sit se lääkäri kysy et ootko menettäny neitsyyttä (Joo olen) sanoin että olen niin sit se käski mennä sellaseen tuoliin missä jalat menee haaralleen niin sit ne kaikki kolme rupes tutkiin mun alapäätä NOLOO. Ja sit se käski mennä pöytää vasten nojaa ja sit se laitto sormen mun pyllynreikään ja kaiken kukkuraks mulla oli joku juttu siellä että kaks niistä laitto kaks sormee mun pyllyyn eli siellä oli 4 sormee se kävi kipiää. Se yks vaan paineli mun rintoja ja lopuks se laitto mun pyllyyn jonku puhistustabletin. Kaikki kolme oli miehii
- Mieeeeeeeeeeee
hyiii! xd
- trollitrolli
Trolololol
- Anonyymi
Mitä vittuu!!?? oot 12v ja oot jo kaikkii paneskellu hyi!!
- viimevuonnakokenut
Paino, pituus, ryhti, punavihervärisokeustesti, hemoglobiini, päänympärysmitta ja sit yleistä keskustelua :)
- hyyyyyi
Jos se on lääkärintarkastus nii kai alasti tutkii rinnat ja alapään. Hirveetä!!!
- Anonyymi
Tulee myöhässä mutta joku täällä kumminkin vielä käy.
EI tehdä mitään tollasta! Ihan vaan juttelua ja pituus,paino ja ryhti, ryhtiä kun mitattiin piti ottaa paita pois mut liivit sai olla (ja housut oli mulla kokoajan)sitte katto nopeesti vaa liiveihin ja housuihin et onko kehittynyt miten ja THAT'S IT😃
tää on sit mun kokemus en tiedä muista kouluista mutta en usko että mitään siellä sörkitään ja tutkitaan😂
- poikakertoiasiaa
5. luokalla tutkittiin Penis
6. luokalla ei tutkittu - Anonyymi
turhan möhään varmaan tuli mutta ehkä tämä auttaa muita. eli siellä kysellään elämäntavoista jne. ja sitten pitää riisuuntua alkkareille ja sitten mittaa painon ja pituuden. sen jälkeen pojilla katsoo esinahan eli vetää esinahan taakse sekä kokeilee kivekset. tytöillä kurkistetaan housihin ja katsotaan rinnat. eli ei paha
- Anonyymi
Ei kuulu sukupuolielinten tutkiminen 6 lk. tarkastukseen, vaan 5. lk ja 8 lk. laajoihin terveystarkastuksiin.
- Anonyymi
Muistaakseni ihan perus pituus, paino, näkö ja kuulo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa114913- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483