Vesipiippu ja mitä siinä poltetaan??

apua....

Työkaverini on lähdössä alanyaan ensi kuussa ja hänen kaverinsa on kuulema polttanut siellä kannabista tjn vesipiipusta ja nyt tämä työkaverini aikoo myös tehdä samaa!! Olen hänelle kertonut keskiyön pikajuna-elokuvasta ja yrittänyt kääntää hänenn päätään mutta ei.. Olen muutenkin ymmärtänyt että turkissa on todella tiukat lait huumeista.
Kuinka todennäköistä on että siellä myydään huumeita? Jos jollain on kokemusta niin olisi kiva kuulla että saan kaverini peloteltua ja että hän tulisi järkiinsä. Pelkään että jos hänelle jossain jotain laitonta myydään niin hän joutuu vankilaan!

13

1031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yyyyyyyyyyyyy

Ja höpö höpö

• hytiuy

Kannabiksen polttelua katsotaan nykyään sormien välistä vähän joka maassa.

• kleopalta1

Tunne yhden nuoren joka poltti Alanyassa vesipiippua elämänsä ensimmäisen kerran. Ja tuosta tapahtumasta ei mennyt kuin kaksi viikkoa, niin jo oli piikittämässä marihuanaa suoraan suoneen ja oli ihan ihmisraunio. Ottakaa opiksi.

• arkea vain

Siis. Häh.

Keskiyön pikajuna on hyvä leffa. Mutta vanha ja kertoosalakuljettajasta.

• pyhä tietämättömyys

Nii just,kauhee ku ne sitä vesipiippuuki piikittää suoneen! :D

• pyhä tietämättömyys

Juuh,vähän niin ku noi sähkötupakatki,ni kauhee jos niist tuleeki pilveen! :D Kandeisko ottaa selvää mistä puhuu ,ennen ku lietsoo itsensä paniikin valtaan.. ;)

• kleopatla1

Kyllä se pitää paikkaansa. Netissä on kuviakin ennen ja jälkeen huumeiden. Tässäkin kertomassani tapauksessa yhden vesipiippusavun jälkeen ei mikään ollut enää entisellään, vain tykittäminen marihuanaa suoneen kiinnosti enää ja jälki oli sen mukaista. RIP.

• pyhä tietämättömyys

Tää on kyl nyt niin vakava asia,et kandee olla yhteydes tuonne Ankaraan,Suomen edustustoon,jos he vaikka lisäisivät Turkin matkustustiedotteeseensa tän vesipiippuriskin Turkissa! ;) Siis ku on ihmisiä,jotka sit salakuljettaa näit vesipiippuja Suomeenki - ja pian on pilvessä puoli valtakuntaa!!! ;)

• kleopatla1

Kerrankin täyttä asiaa täällä, missä yleensä on kaikenlaista puppua. Minä kannatan tätä. Tunnen yhden kansanedustajan, niin hän varmaan ryhtyisi ajamaan tuota asiaa.

• ei kts

kyllä siellä huumeita myydään, kun meillekkin tultiin rannalla kauppaamaan kokaiinia.

• kleopatla1

Olen aina ohimennessäni havannoinut näitä surkeita ihmisraunioita, jotka polttelevat ihan julkisesti näitä vesipiippuja. Irvokas näky, silmät harottaaa sinne sun tänne, orgastinen ilme kasvoilla, hetken hurman vuoksi ollaan valmiita tuhoamaan koko elämä, todennäköisesti koko aiempi elämä vilisee silmissä kuvanauhana.

• omppuemppu

Tupla-omppu on mun suosikki! Saan aivan hirveet vibrat siitä...

• NargileKiz

Juu,noilla asioilla ei auta leikkiä.Kyllähän täällä nyt tietämättömät naljailee,mutta kerronpa tositarinan.Ostin vesipiipun Turkissa,ja se myyjä lähti linnaan 5 vuodeksi.Itse pääsin karkuun,koska olin ehtinyt siitä vesipiipusta tulla jo niin pilveen,että sutjakasti leijuin pakoon.Ku sillon en tienny viel,et vesipiippu ei Turkis oo laillista.Nyt vahingosta viisastuneena ihmettelenki miten ne uskaltaa siel vesipiippui myydä keskellä kirkasta päivää.No mut ehkä siel poliisi noin yleisesti on sen verran korruptoitunu,et ne vesipiipun myyjät saa lahjottuu ne hiljaseks.Tai sit yks on,et osa poliisesit varmaan itsekin vesipiippua polttelee,tai ainaki kerran on kokeillu,mikä seki voi olla ihan riittävän paha!!!Itse ku eka kertaa vesipiippua polttelin,ni olin viikon pilves!!!!Mut koita nyt puhuu sille kaverilles hei järkee,ja jollei muu auta,ni kerrot hänen vanhemmilleen ja käyt vaikka poliisiasemalla ihan rikosilmoitusta tekemässä,pienempi pahahan tämä hänen kannalta on kuin,että jos hän sitten myöhemmin oikeasti jää vesipiipun polttelusta kiinni,ja vieläpä Turkissa,missä jo ensikertalainen voi saada vesipiipun polttelustakin useiden vuosien ehdottoman vankeusrangaistuksen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      338
      11756
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7966
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      3083
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2258
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      156
      2219
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1656
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1261
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      55
      1103
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      793
    Aihe