varattiin just lennot Riikan kautta Palangaan heinäkuun puolivälissä.
Ensimmäinen reissu Baltiaan Tallinnan ulkopuolelle. Olisiko jollain kokemuksia paikasta ja antaa hyviä vinkkejä reissuun, olemme nuorehko pariskunta.
Minkälainen on yleinen hintataso ?
Palanga
4
983
Vastaukset
- liettuanystävä
Tallinna ei ole mielestäni mitään varsinaista Baltiaa.
palangassa en ole käynyt, hinnoista en pidä lukua missään, rahat ei ole ikinä loppuneet missään. - lipposka1
liettuanystävä olisit voinut jättää vastaamatta.
Negatiivisuutesi paistaa läpi ja hyvä kun sulla on rahaa, muttei varmaan tuolla asenteella paljon ystäviä.
Emme ole lähdössä pihistelemään, vaan tarkoituksena viettää nautinnollinen loma.
On tuota rahaa meilläkin :D- Vanha vaitteri
Kävimme perheen kanssa autolla viime elokuussa Palangassa parin päivän ajan. Yllätti positiivisesti: kiva ranta, halpa hintataso ja sopivan pieni parin päivän matkalle. Viikko ehkä liikaa, Klaipeda kuitenkin alle puolen tunnin päässä, jos haluaa viettää shoppailupäivää. Palanga kokonaisuudessaan taitaa olla paikallisten Hanko, joten kesäkuukausina hotellit varsin täyteen varattuja. Ei muuta kuin hauskaa matkaa.
- Anonyymi
Vai nuorehko pariskunta, miehellä sisukumi paistaa ja "parempi puolisko" homssuinen harakka🤣🤣🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222291Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052231- 522177
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2301498- 301416
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201116- 261106