Fookkus 1,8 tdci 10sek-käynti

Focus 2009

Ekaa kertaa sit tälle sivulle kirjoitan. Tarina alkaa....Autoksi osui nyt 2009 Focus sillä 1,8tdci-moottorilla kun tuli tarvetta diesel-farmarille työmatkan takia. Tuli yllärivika kun autolla ei sille työmatkalle yhtenä aamuna sit lähdettykään. Käynnistys ok ja kuiva keli 13'c....kävi kaikilla pytyillä ja valmiina lähtöön. Sit 5m matkan ja n.10sek käynnin jälkeen sammui ilman varoitusta tai varoitusvaloa. Eikä millään käyntiin ja virtaa akussa reilusti. Olin yksin paikan päällä ja tajusin lopuks startilla siirtää auton takas parkkiin. Polttoaineessa ilmaa joka sotkee jakajapumpun(luulisin?) joten startilla ei käynnisty mutta heti herää käymään kun 5m hinaa 40-50 vauhtia. Onko joku tyyppivika noissa jonka vois korjata osilla? Saako järjestelmä jostain ilmaa polttoaineen sekaan? Onko näis polttoainepumppua tankin päässä vai kuinka? 1-omistaja ennen mua(suomiauto)ja 155tkm menty. Edellinen diesel-foortti oli 2002 Focus 1,8, jonka toin Munchenistä ja 16tkm "koeajoin" ilman huolta.

1

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuunari1

mikä vika fordfokus käy normaalisti veto hyvä puottaa yllätäen tyhjäkäynnille ei reakoi kaasuun.käyttää virranpois ja taas mennään.fokus 1999 turpo disel

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2082
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1929
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      249
      1404
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      81
      1041
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      938
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      808
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      724
    Aihe