mikä hinta

kenia ja tansania

Onko joku käynyt Keniassa tai Tansaniassa tämän vuoden puolella? Mitä maksaa viisumit tai muut maahanmeno- tai poistumismaksut?

7

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olli_orava

> Onko joku käynyt Keniassa tai Tansaniassa tämän
      > vuoden puolella? Mitä maksaa viisumit tai muut
      > maahanmeno- tai poistumismaksut?

Mihin päin oot menossa ja milloin?

Viisumin voi hankkia etukäteen Tansanian Tukholman suurlähetystön kautta tai maahan saavuttaessa suoraan lentokentältä/rajalta (3 kk:n turistiviisumi maksaa USD 25).

• marraskuussa

Mennään nairobiin ja siitä jonnekin. Olisitko mukaan lähdössä?

• olli_orava
        marraskuussa kirjoitti:

Joo meen Nairobiin tän kuun lopussa ja sieltä dösällä Arushaan Tansaniaan ja niin edelleen.

• reissussa
        olli_orava kirjoitti:

Joo meen Nairobiin tän kuun lopussa ja sieltä dösällä Arushaan Tansaniaan ja niin edelleen.

Menetkö yksin ja kauanko olet reissussa?

• olli_orava
        reissussa kirjoitti:

Menetkö yksin ja kauanko olet reissussa?

> Menetkö yksin ja kauanko olet reissussa?

Juu meen yksin, mut treffaan sielä sitte jossain vaiheessa kavereita, oon noin kolme viikkoo siellä suunnalla ja sitten muualle.

olli piste orava miukumauku luukku piste kom voi kirjotella, jos siltä tuntuu.

• ehkä
        marraskuussa kirjoitti:

olen myös suunnitellut marraskuulle kenian ja tansanian reissua, turvallisuus syistä olisi kai parempi liikkua isommalla porukalla.
        minkälaista teillä mielessä?
        mä ja ehkä puolisoni (ei vielä varma lähdöstä) ajateltiin tehdä kierros alkaen nairobista, safarilla pitäis käydä, kilimanjaro, dar es salaam, zanzibar, mombasa, nairobi noin karkeasti ottaen.
        olemme 30 v pari

• mennään
        ehkä kirjoitti:

olen myös suunnitellut marraskuulle kenian ja tansanian reissua, turvallisuus syistä olisi kai parempi liikkua isommalla porukalla.
        minkälaista teillä mielessä?
        mä ja ehkä puolisoni (ei vielä varma lähdöstä) ajateltiin tehdä kierros alkaen nairobista, safarilla pitäis käydä, kilimanjaro, dar es salaam, zanzibar, mombasa, nairobi noin karkeasti ottaen.
        olemme 30 v pari

Meitä on lähdössä kolme tällä erää. Lennot Nairobiin. Siitä eteenpäin on ? Marras- joulukuun vaihteessa olen kaiketi yksin reissussa. Jos laitat sähköpostiosoitteesi, voin kirjoitella suoraan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe