Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mikä hinta

kenia ja tansania

Onko joku käynyt Keniassa tai Tansaniassa tämän vuoden puolella? Mitä maksaa viisumit tai muut maahanmeno- tai poistumismaksut?

7

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olli_orava

      > Onko joku käynyt Keniassa tai Tansaniassa tämän
      > vuoden puolella? Mitä maksaa viisumit tai muut
      > maahanmeno- tai poistumismaksut?

      Mihin päin oot menossa ja milloin?

      Viisumin voi hankkia etukäteen Tansanian Tukholman suurlähetystön kautta tai maahan saavuttaessa suoraan lentokentältä/rajalta (3 kk:n turistiviisumi maksaa USD 25).

      • marraskuussa

        Mennään nairobiin ja siitä jonnekin. Olisitko mukaan lähdössä?


      • olli_orava
        marraskuussa kirjoitti:

        Mennään nairobiin ja siitä jonnekin. Olisitko mukaan lähdössä?

        Joo meen Nairobiin tän kuun lopussa ja sieltä dösällä Arushaan Tansaniaan ja niin edelleen.


      • reissussa
        olli_orava kirjoitti:

        Joo meen Nairobiin tän kuun lopussa ja sieltä dösällä Arushaan Tansaniaan ja niin edelleen.

        Menetkö yksin ja kauanko olet reissussa?


      • olli_orava
        reissussa kirjoitti:

        Menetkö yksin ja kauanko olet reissussa?

        > Menetkö yksin ja kauanko olet reissussa?

        Juu meen yksin, mut treffaan sielä sitte jossain vaiheessa kavereita, oon noin kolme viikkoo siellä suunnalla ja sitten muualle.

        olli piste orava miukumauku luukku piste kom voi kirjotella, jos siltä tuntuu.


      • ehkä
        marraskuussa kirjoitti:

        Mennään nairobiin ja siitä jonnekin. Olisitko mukaan lähdössä?

        olen myös suunnitellut marraskuulle kenian ja tansanian reissua, turvallisuus syistä olisi kai parempi liikkua isommalla porukalla.
        minkälaista teillä mielessä?
        mä ja ehkä puolisoni (ei vielä varma lähdöstä) ajateltiin tehdä kierros alkaen nairobista, safarilla pitäis käydä, kilimanjaro, dar es salaam, zanzibar, mombasa, nairobi noin karkeasti ottaen.
        olemme 30 v pari


      • mennään
        ehkä kirjoitti:

        olen myös suunnitellut marraskuulle kenian ja tansanian reissua, turvallisuus syistä olisi kai parempi liikkua isommalla porukalla.
        minkälaista teillä mielessä?
        mä ja ehkä puolisoni (ei vielä varma lähdöstä) ajateltiin tehdä kierros alkaen nairobista, safarilla pitäis käydä, kilimanjaro, dar es salaam, zanzibar, mombasa, nairobi noin karkeasti ottaen.
        olemme 30 v pari

        Meitä on lähdössä kolme tällä erää. Lennot Nairobiin. Siitä eteenpäin on ? Marras- joulukuun vaihteessa olen kaiketi yksin reissussa. Jos laitat sähköpostiosoitteesi, voin kirjoitella suoraan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe