Löytyykö suomalaista ravintolaa josta saisi tuttuja ruokia? Lihapullia, karjalanpaistia, pyttipannu ja hernekeittoa? Saapiko kahviloista kanelipullaa ja karjalanpiirakkaa munavoilla?
Ruoka - Uskaltaako Budapestiin matkustaa?
9
484
Vastaukset
- Varovainen
Ja munakokkelia . Onko sille Mäkkäriä ?
Jos TomiR vastaisi. - Vielä Varovaisempi
En tykkää kokkelista. Häränsilmä pitää olla pyttärin päällä. Ja pyttärissä saarioisten lihapullia pilkottuna ja sinistä.
Eikös mäkissä myydä jotain kummallista ulkomaanruokaa. Ei kuulemma saa lihapiirakkaa kahdella nakilla. En kyllä mene semmoisiin paikkoihin. Muikkukukko ja mustamakkara kelpaisi kyllä. Riisipuuroa ja vaskunasoppaa jäliruuaksi. - Hyvää lomaa
Minä taas otan reissuun mukaani Saarioisten pizzoja . On varmaa ettei kukaan niitä varasta.
Kyllä mummonmuusi ja lihapullat käy matkoillani myös kivasti.
Onko Budapestissä Suomalaista baaria , baaria jossa Suomalaisilla on tapanaan kokoontua laulamaan Suomalaisia lauluja esim. Maammelaulua ja Aikuinen nainen, On mulla peräpohjolassa ym. tunnettuja karaokelauluja.
Muistelemaan kaiholla Suomea ,ja kertoilemaan päivän tapahtumia Budapestissä. Ja aikaisemmilta matkoiltaan esim. Tallinnan viinanhaku matkoistaan.
Minä aina kaipaan heimoveljiäni matkoillani - hoitoonohjaaja
Jaha - teidät on päästetty avohoitoon.
Muistakaa edes lääkkeenne ottaa! - Olen Suomalainen
Onko Finnairilla nykyään noutopöytä koneessa ? Kaksi tuntia on pitkäaika olla ilman ruokaa .
- hullunbongaaja
Sinäkin voisit ottaa lääkkeesi.
- Jalostajan rokkaa
hullunbongaaja kirjoitti:
Sinäkin voisit ottaa lääkkeesi.
Saako muuten koneessa hernekeittoa ostettua ? Entä munakokkelia?
Jalostajan hernekeitto vaan alkaa pierettämään kovasti. Alkaako sinua bongaaja pierettämään rokka.
- hullujenrakastaja
Miksi tähänkin juttuun piti sekoittaa Jehovantodistajat?
- yksin syön
Minä otan aina evääksi mustaamakkaraa, sitä kun ei Jehovalaiset syö .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897