Moi vaan kaikille Robin-faneille! Toivottavasti teillä on ollut mahtava kesän alku! Mullakin on ollut ihan sairaan siisti kevät ja kesän alku, ollaan keikkailtu, ja kuvattiin myös nyt jo julkaistu Kesärenkaat-video!! Toivottavasti piditte uudesta Boom Kah-albumista! Sen tekeminen oli siisti kokemus!
Ja nyt kaikki kyselemään :)
Koitan vastata niin nopeasti kun voin!
Kesäterveiset!
Robin ja Universal Music Finland!
Ps. Ikävät kommentit jätetään huomioimatta.
Kysy mitä vain! Robin Packalén vastaa!
27
347
Vastaukset
- Universal Music Finland
Hei! Ja käykää myös tsekkaamassa Robinin YouTube-kanavat: Robin Fanikanava ja Robin Vevo! Käykää katsomassa Robinin ja muiden huippuartistien videoita: www.youtube.com/universalmusicfin.
Boom Kah-meininki-terveisin
Universal Music Finland!- koppalakki1
Identiteettivarkaus on laitonta.
koppalakki1 kirjoitti:
Identiteettivarkaus on laitonta.
@ koppalakki1
(Viestiä ei huomioitu)
- Miinaa <3
Robin!! Sä oot niii ihana et en tiiä mitä sanoa!! Olin kattoo sua viime vuonna Seinäjoella ja olit sika hyvä!!!! Rakastan sua! Oot nii paras oikeesti!
@Miinaa
Universal Music Finland kirjoitti:
@Miinaa
KESÄN KUUMIMMAT JUTUT!
www.youtube.com/universalmusicfin
- kiia1234
Moi oot paras
- kiia45566780
Moi mä rakastan sua robin
@kiia45566780
Moi vaan sullekin! Toivottavasti on ollut kivaa kesällä! Ja tule ihmeessä katsomaan kesän keikkoja! Mäkin rakastan sua ;) - kiia45566780
@kiia45566780
Moi vaan sullekin! Toivottavasti on ollut kivaa kesällä! Ja tule ihmeessä katsomaan kesän keikkoja! Mäkin rakastan sua ;)Kiitos että vastasit oot paras ja söpöin
- olivia359
kiia45566780 kirjoitti:
Kiitos että vastasit oot paras ja söpöin
Moi mitä kuuluu? Tulen keikalle olet paras
- Olivia 321
@kiia45566780
Moi vaan sullekin! Toivottavasti on ollut kivaa kesällä! Ja tule ihmeessä katsomaan kesän keikkoja! Mäkin rakastan sua ;)Moi oot ihku
- Olivia 321
@kiia45566780
Moi vaan sullekin! Toivottavasti on ollut kivaa kesällä! Ja tule ihmeessä katsomaan kesän keikkoja! Mäkin rakastan sua ;)Oot salama
- Olivia 321
Olivia 321 kirjoitti:
Moi oot ihku
Robin oot paras
- Olivia 321
kiia45566780 kirjoitti:
Rakas
- Olivia 321
kiia45566780 kirjoitti:
Moi sun videot on parhaita
Olivia 321 kirjoitti:
Oot salama
@ Olivia 321
Hei! Ja mukavaa, että kirjoitit minulle!! Juu, nähdään keikoilla!!
- kiia 45566780
Moi taas olen kuunnellut sun lauluja melkein joka päivä sun paras piisit on kesärenkaat♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♡♡♡♥♡♡
- kiia 45566780
Vastaa jos ehdit
@kiia 45566780
Joo moikka vaan sullekin! Vähän kiirettä pitää ja menee nää vastailut vähän et millon kerkee!
Ps. Multa voitte kaikki myös KYSYÄ asioita, tai siis tottakai juttelen teidän kanssa mistä vaan, mutta myös vastailen kysymyksiin, kun kerkeän :)
Ja mainostakaa tätä keskustelua ystäville esim. Facebookissa, koska nyt on ainutlaatuinen tilaisuus kysyä!!
MAINOSTAKAA TÄTÄ SIVUA FACEBOOKISSA! JOS MAINOSTAT, LÄHETÄT TÄNNE LINKIN SÄHKÖPOSTIISI JA MAHDOLLISIIN SOSIAALISIIN MEDIOIHIN*, VOIT VOITTAA LIPUT ROBININ KEIKALLE!!*
*esim. Instantgram, twitter, kik yms.
* keikan paikkakunta katsotaan tilannekohtaisesti valmiiksi sovituista keikoista. - kii5
Moi mitä kuuluu? Ja mikä on sun lempi väri?
@kii5
Kerran mulle kävi silleen, et mun kikkeli oli iha punainen :) - ayyyyyy
@kii5
Kerran mulle kävi silleen, et mun kikkeli oli iha punainen :)ebin troll -> huutonauru
ayyyyyy kirjoitti:
ebin troll -> huutonauru
@ayyyyy nii eiks ollut hyvä!!! XDDDDD NÄIT OLI NIIN HAUSKA KIRJOITTAA!! HAHHAAAAAAAA XD
- hieno trolli
@ayyyyy nii eiks ollut hyvä!!! XDDDDD NÄIT OLI NIIN HAUSKA KIRJOITTAA!! HAHHAAAAAAAA XD
kaikki varmaan lulee et universal musicilla on aikaa olla suomi24:jässä...
- olivia3214106
moi olet tosi mukava ja sattuko sua keikalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107