Haalarit

nonniii

Käytääkö kukaan enää haalarityyppisiä vaatteita tai ihan haalareita?:D ite siis poika ja talvella käytän ihan toppahaalareita tai sitte semmosia avohaalareita. Ainakin harvemmin kellään näkee, miehillä sillon tällön mutta naisilla en oo tainnu kertaakaan nähdä.

3

70

Vastaukset

• Eipä oo..:D vieläkö jumpsuitteja käytätte?

• On mulla sellanen myös, se hyvä alus asuna haalarin alle ( dimex ) kuis vanha oot ja mistä päin oot

• 20 oon, ja jätetään se asumispaikkakunta kertomatta nii pysyy anonyymina:D Ite oikeestaan muita käytäkkään kun haalareita:D jos joskus farkkuja käyttää, nii kaapista löytyy onneksi farkkuhaalarit, ei tarvi tapella että housut tippuis jalasta.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    59
    2846
  2. Mä välitän susta

edelleen paljon, sitä ei mikään koskaan muuta, enkä halua sulle mitään pahaa. Toivon että olet onnellinen. Itse tyydyn osaani ja yritän pärjätä näillä
    Ikävä
    54
    689
  3. Tiedät nainen itekin

jos me ruvettas niin haluaisin; että oltais vain toisia varten. Sinusta en kyllä ole yhtään varma. :(
    Ikävä
    31
    508