n+n+n?

iisi

Menage a trois eli onko kukaan kokeillut kahta naista kerralla? Kokemuksia?

itselleni tarjottiin mahdollisuutta perjantaina mutta menin kieltäytymään. Nyt harmittaa. Nyt mietin kannattaisiko ottaa naisiin yhteyttä? Olisihan tuo kuitenkin kokemus. Naiset ovat tuttuja minulle.

12

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylläkiitos

      Haaveissa olis...kiljuen suostuisin jos kaksi hemaisevaa tyttöä pyytäisi mukaan :)

    • NuoruusMuistoja

      Juu :). Yksi meistä sai todella hyvää kohtelua.

    • m.h1

      Olinhan siinä ollut kokemusta ,mutta liian kauan sitten :). Ei se kauhea ole ,mutta jos teillä halukkaita ja toivoisi samoin niin mikä ettei.

    • 17.

      Mulla ei kokemuata ole, mutta suostuisin varmasti ;)

    • Asthii

      En ole kokeillut, enkä halua kokeilla, koska se vaan on niin kahdenvälinen asia se rakkaus.
      Polyamorinen suhde kyllä menis.

      • joagooa

        Seksi = rakkaus?

        Ei.


      • Asthiii
        joagooa kirjoitti:

        Seksi = rakkaus?

        Ei.

        No mulla se menee niin, vaikka oltas samana päivänä tavattu, niin rakkaudesta sitä sänkyyn mennään.
        Tuskin koskaanikinä ne on yhdenyön jutuiksi sitten jääneetkään.


      • Kesäheila
        Asthiii kirjoitti:

        No mulla se menee niin, vaikka oltas samana päivänä tavattu, niin rakkaudesta sitä sänkyyn mennään.
        Tuskin koskaanikinä ne on yhdenyön jutuiksi sitten jääneetkään.

        Rakkaus ja rakastuminen/ihastuminen eivät ole ihan sama asia. Menet sänkyyn rakastumisen/ihastumisen huumassa, mutta että se olisi rakkautta...


      • Asthii
        Kesäheila kirjoitti:

        Rakkaus ja rakastuminen/ihastuminen eivät ole ihan sama asia. Menet sänkyyn rakastumisen/ihastumisen huumassa, mutta että se olisi rakkautta...

        Jos se on mun näkemys asiasta, niin se on mun totuus.
        Kai mä nyt itte tiedän, miks .
        Kai ne muutkin tietää, kun haluuvat seurustella.


    • maybe ones

      En ole koskaan kokeillut, enkä edes ajatellut kokeilevani. MUTTA Naistenbileissä oli niin kuuma pariskunta (selvisi jutellessa), että ei olisi paljon heidän tarvinnut ehotella, kun olisin tehnyt ihan mitä vaaaaaaan :D Juttelemassa siis heidän kanssaan kävin, ja saivat kyllä paljon kehuja osakseen. Vieläkin ajatuksissani kuolaan heidän perään, huoh...

    • GoForIt

      Rohkeesti vaan, se on mahtavaa! ;)

    • 56466456

      "kokeillut naista"... onko ne naiset jotain autoja, joita voi kokeilla ja jos meno ei miellytä ne voi palauttaa takaisin välittäjälle? :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe