Oon kuullu et jotkut on saanu sakkoja tost ware hommasta. Lehdessäki oli jotain juttua.
Sakkoja?
10
2261
Vastaukset
- Niin!
Kyllä.
- sitten
ja pointtisi oli ?
- hömelö
Että pitääkö paikkansa. No tuskin ne voi kaikkia sakottaa niin sakkojen saamisprosentti on aika pieni. Enx oocci vähäx niinq wiisas. No ei kai :D
- jup
Esim tämä palsta on hyvä paikka kerätä käyttäjien
ip osoitteita ja antaa niidenperusteella sakkoja
http://www.bsa.org/finland/- hömelö
Mistä ne tietää käytänks mä sellasii ohjelmii vaikka tänne kirjottelenki. Voinha mä kerää tietoo vaik kaverille joka ei osaa ku imutella.
- hömelö
hömelö kirjoitti:
Mistä ne tietää käytänks mä sellasii ohjelmii vaikka tänne kirjottelenki. Voinha mä kerää tietoo vaik kaverille joka ei osaa ku imutella.
Eks ne sakottanu sen musiikin ja semmosten jakamisesta. Ei lataamisesta. Eihän musiikin kopioiminen omaan käyttöön ole laitonta.
- mitenkäs
sakkoja annetaan jos ip-osoite on vaikkapa brasiliasta taikka jostain muusta yhtä eksoottisesta paikasta ?
- nohei
Haloo!
- dziisus
mitenkäs kirjoitti:
sakkoja annetaan jos ip-osoite on vaikkapa brasiliasta taikka jostain muusta yhtä eksoottisesta paikasta ?
Jos palvelin on jossain Guatemalassa tai Laosissa mahtaako paikallinen poliisi olla järin kiinnostunut mp3 jakelusta kun viereisellä kadulla myydään heroiinia ja pikkutyttöjä kyttien silmien alla.
- jortti
vittu mikä urpo,joo...täältä niitä kerätään ja sit laitetaan suoraan vankilaan.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938