Koneen kestävyys Suzuki TS50 VS PV

Kalkkis85

Onko tessun kone yhtä kestävä kuin peeveen?
Itellä kokemusta vain PV/R/S/S1-koneista.
Mopo iästä alkaa olla aikaa jo 15-vuotta niin ei silloin minulle yhtään tessua sattunu ja nyt oon harkinnu sellaisen ostoa hupimielessä.
Mut jos noi tessun koneet on huonompia kestoltaan niin osta S1:sen.

3

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä juuri eroa

Eipä taida olla juuri muuta eroa kuin pv:tä parempi jäähdytys. Jos olet normaalipituinen niin ei varmaan kannata haksahtaa s1:seen (saatikka sitten pv:seen), ainakin itselle (188cm) aivan jumalattoman pieni.
      Pääsääntösesti matalaviritteinen moottori on kestävä, ja noita vanhoja 2t mopoja matalaviritteisempää saa hakea.

• .............

Tässä kannattaa muistaa, että S1 on kotimainen tuote ja tehty Suomen 60kg painorajan mukaan. On siis kaikinpuolin heppoista tekoa, niin rungoltaan, jousitukseltaan kuin jarruiltaankin ja varsin pienikokoinen. TS taas on varsin tukevaa tekoa ja suurikokoinen. Kone lienee laatukamaa, kuten Suzukin koneet yleensäkin. Itsekin voisin TS:n huolia, jos rikkomattoman sattuisin edullisesti löytämään.

• Kalkkis85

Onko noita TS:ä alunperin kaks paikkasena? Joissakin yksiloissä oon nähny takajalkatapit...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe