Makarska/ Hotelli Meteor syyskuussa?

morsiin

Hei! Olen suunnittelemassa matkaa syyskuun viimeiselle viikolle. Matkoja Kroatiaan saa mutta onko siellä vielä silloin miten lämmintä? Kokemuksia? Toinen kysymys; jos varaa hotelli Meteorista täyshoidon, mitä se pitää sisällään? Kaikki ruoat varmasti mutta entäs juomat, drinkit, oluet..? Kun usein on vielä all inclusive erikseen mutta tuolla Apollomatkojen sivuilla ei oikein löydy tästä tietoa. Kiitos tuhannesti jos joku vastaa näihin =)!!

5

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riisiryyni

      Täysihoitoon kuuluu aamiainen, lounas ja illallinen. Juomista ainoastaan mehut yms. All inclusive tosiaan on eri juttu. En itse henkilökohtaisesti ottaisi täysihoitoa, koska hintataso ravintoloissa on melko edullinen ja ruoka on hyvää. Aamiainen kannattaa ottaa, se on monipuolinen ja riittoisa. Tripadvisorin palstalta olen saanut sen käsityksen että ruoka hotellissa alkaa toistaa itseään viikon aikana, eikä ole kehumisen arvoista.
      Olin viime vuonna syyskuun ensimmäisen viikon kyseisessä hotellissa ja säät suosivat. Lämmintä riitti, mutta myös pilvisempiä päiviä. Yhtenä päivänä satoi. Syyskuun loppua kohti valitettavasti säät muuttuvat epävakaisemmaksi, mutta varmaan hyviäkin päiviä riittää.
      Kroatia on käymisen arvoinen. Tänä vuonna uudestaan :)

    • bgt

      Viime viikko oltiin ky.hotelissa .Oli puolihoito aamuoala ja illallinen.hyvä aamupala ilta ruoka myös hyvä. hyvä valinta kaikkea oli mitä lomalta tarvitsee.Huone perus.shampoot ja pyyhkeet hotellin puolesta.ei tarvitse kuljettaa mukana.kiva paikka .syyskuun loppu voi olla vaihtetelevat säät.juomat pitää erikseen ostaa. katu kahviloita paljon ja kannattaa istuskella. jäätelö ihanaa ja paljon tarjolla. uudelleen ensi vuonna.

      • Hieno reissu

        Olimme viime viikon hotelli Meteorissa. Hyvä ja siisti hotelli oli kaikin puolin, aamupala oli runsas ja hyvä ja illallinen myös. Henkilökunta oli erittäin ystävällinen. Ainoa miinus oli tosi pieni parveke kahden hengen huoneessa, mutta upeat maisemat oli merelle ja vuoristoon. Kroatia on ihana maa, jonne todellakin kannattaa matkustaa!


      • lmu
        Hieno reissu kirjoitti:

        Olimme viime viikon hotelli Meteorissa. Hyvä ja siisti hotelli oli kaikin puolin, aamupala oli runsas ja hyvä ja illallinen myös. Henkilökunta oli erittäin ystävällinen. Ainoa miinus oli tosi pieni parveke kahden hengen huoneessa, mutta upeat maisemat oli merelle ja vuoristoon. Kroatia on ihana maa, jonne todellakin kannattaa matkustaa!

        kävittekö retkillä vai oleskeliteko siinä makarskan alueella. mitä ostettavaa olisi ja hintataso kiitos.


    • Lumia81

      Sattuuko kellään olen lisäkokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe