Makarska/ Hotelli Meteor syyskuussa?

morsiin

Hei! Olen suunnittelemassa matkaa syyskuun viimeiselle viikolle. Matkoja Kroatiaan saa mutta onko siellä vielä silloin miten lämmintä? Kokemuksia? Toinen kysymys; jos varaa hotelli Meteorista täyshoidon, mitä se pitää sisällään? Kaikki ruoat varmasti mutta entäs juomat, drinkit, oluet..? Kun usein on vielä all inclusive erikseen mutta tuolla Apollomatkojen sivuilla ei oikein löydy tästä tietoa. Kiitos tuhannesti jos joku vastaa näihin =)!!

5

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riisiryyni

Täysihoitoon kuuluu aamiainen, lounas ja illallinen. Juomista ainoastaan mehut yms. All inclusive tosiaan on eri juttu. En itse henkilökohtaisesti ottaisi täysihoitoa, koska hintataso ravintoloissa on melko edullinen ja ruoka on hyvää. Aamiainen kannattaa ottaa, se on monipuolinen ja riittoisa. Tripadvisorin palstalta olen saanut sen käsityksen että ruoka hotellissa alkaa toistaa itseään viikon aikana, eikä ole kehumisen arvoista.
      Olin viime vuonna syyskuun ensimmäisen viikon kyseisessä hotellissa ja säät suosivat. Lämmintä riitti, mutta myös pilvisempiä päiviä. Yhtenä päivänä satoi. Syyskuun loppua kohti valitettavasti säät muuttuvat epävakaisemmaksi, mutta varmaan hyviäkin päiviä riittää.
      Kroatia on käymisen arvoinen. Tänä vuonna uudestaan :)

• bgt

Viime viikko oltiin ky.hotelissa .Oli puolihoito aamuoala ja illallinen.hyvä aamupala ilta ruoka myös hyvä. hyvä valinta kaikkea oli mitä lomalta tarvitsee.Huone perus.shampoot ja pyyhkeet hotellin puolesta.ei tarvitse kuljettaa mukana.kiva paikka .syyskuun loppu voi olla vaihtetelevat säät.juomat pitää erikseen ostaa. katu kahviloita paljon ja kannattaa istuskella. jäätelö ihanaa ja paljon tarjolla. uudelleen ensi vuonna.

• Hieno reissu

Olimme viime viikon hotelli Meteorissa. Hyvä ja siisti hotelli oli kaikin puolin, aamupala oli runsas ja hyvä ja illallinen myös. Henkilökunta oli erittäin ystävällinen. Ainoa miinus oli tosi pieni parveke kahden hengen huoneessa, mutta upeat maisemat oli merelle ja vuoristoon. Kroatia on ihana maa, jonne todellakin kannattaa matkustaa!

• lmu
        Hieno reissu kirjoitti:

Olimme viime viikon hotelli Meteorissa. Hyvä ja siisti hotelli oli kaikin puolin, aamupala oli runsas ja hyvä ja illallinen myös. Henkilökunta oli erittäin ystävällinen. Ainoa miinus oli tosi pieni parveke kahden hengen huoneessa, mutta upeat maisemat oli merelle ja vuoristoon. Kroatia on ihana maa, jonne todellakin kannattaa matkustaa!

kävittekö retkillä vai oleskeliteko siinä makarskan alueella. mitä ostettavaa olisi ja hintataso kiitos.

• Lumia81

Sattuuko kellään olen lisäkokemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3250
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1859
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1533
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1413
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      93
      1329
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1274
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe