Onko mitään mahiksia päästä karelia amk:hon metsätaloutta opiskelemaan kyseiseltä varasijalta, vai onko homma taputeltu minun osalta?
Kiitos vastauksista, jos niitä tulee:)
Varasija 10.
20
2883
Vastaukset
- 13 + 7
Aina on mahdollisuus. Aina on armeijaan menijät yms. poissaoleviksi ilmoittautuvat, hyväksytyt mutta muun paikan vastaan ottavat yms yms. Taannoinen tyttöystävänikin pääsi tampereen yliopistoon varasijalta 13, viimeisenä tosin :)
- Pettynyt..edelleen..
Pitää toivoa parasta. Sisään otettuja oli 40, mutta hyväksyttyjä on 44?? Mitä tarkalleen tarkoittaa?
40 henkilöstä 32 miehiä, joten toivotaan peukut pystyssä,että mahdollisimman moni aloittaisi valtion leivissä ensikuussa.
- 15+9
Voi tarkoittaa juurikin sitä, että he jotka ovat viime vuonna jääneet poissaoleviksi, niin aloittavat nyt syksyn ryhmässä. Toisin sanoen vievät niitä paikkoja varasijoille jääneiltä. Huomioi myös se, että kuinka monta aloituspaikkaa on varattu? Eli jos 40 on hyväksytty ja aloituspaikkoja on vaikka 35, niin ainakin 15 hengen tulee perua oma paikkansa jotta sinulle vapautuu paikka.
- ........
44 on hyväksytty koulutukseen, luin lippu lappusen uudelleen:)
Saman verran aloituspaikkoja. - Korjausta
........ kirjoitti:
44 on hyväksytty koulutukseen, luin lippu lappusen uudelleen:)
Saman verran aloituspaikkoja.eli 40 hakijaa otettiin nyt kesällä osallistuneista 4 viime vuonna päässyttä otettiin sisään. Eli paikkoja on kaiken kaikkiaan 44.
- harmittaa :(
Täällä myös varasijalla 10 Energia-ja ympäristötekniikkaan Kareliaan.... 35 hyväksytty koulutukseen ja 30 aloituspaikkaa..... Enpä taida päästä :(
- --------
Pieni helpotus vielä näin ilta myöhään. Ainakin 8 tuttua aloittaa armeijan heinäkuussa karelia amk:ssa metsätalouspuolella.
- HYVÄ!
Onnea sinulle! :)
Voikun alottaisi Energia- ja ympäristötekniikan puolellakin! :D- ..........
Helpotusta sinullekkin. Vertailin valittujen nimiä äsken 2014 uusiin ylioppilaisiin. Oli energia- ja ympäristötekniikan puolella 9. samaa nimeä. Uskoisin, että sinullakin on mahiksia päästä:)
Metsätalouspuolella oli 14 samaa nimeä. Josko sitä vielä pääsisi tänä vuonna amk:hon?? - KIITOSKIITOS!
.......... kirjoitti:
Helpotusta sinullekkin. Vertailin valittujen nimiä äsken 2014 uusiin ylioppilaisiin. Oli energia- ja ympäristötekniikan puolella 9. samaa nimeä. Uskoisin, että sinullakin on mahiksia päästä:)
Metsätalouspuolella oli 14 samaa nimeä. Josko sitä vielä pääsisi tänä vuonna amk:hon??Kiitos sinulle suunnattomasti vastaamisestasi! :)
Olen kuulemma tällä hetkellä varasijalla 9, mutta olen jo varautunut polkuopiskeluun, toivottavasti kuitenkin pääsisin suoraan, ettei tarvitsisi sen kautta mennä!
Tämä tieto oli kyllä sellainen, että KIITOS!!!!
- Helpottaa....
4 henkilöä perunut/lykännyt tähän mennessä, vielä 46:sta 6, kun tekisi saman niin pomppisin päälläni:)
- Hämmentää
Hei sori mistä nämä tiedot saisi selville? Itse olen 47 sijalla eikä minulle ole tullut minkäänlaista yhteydenottoa mahdollisesta paikan saannista! :o
- .................
Siinä voi kestää jonkin aikaa ennenkuin soittoa tulee.
2 henkilöä pääsi yliopistoon, 1 on armeijassa tammikuulle ja 1 lähtee heinäkuussa armeijaan. Nämä siis henkilökohtasta tietoa, ei amk:sta saatua.
Ei kirjeet välttämättä vielä ole amk:ssa, mutta nämä nyt varmuudella tiedän.
Saattaa ensi viikon aikana puhelin piristä.
Haitko metsätaloutta joensuuhun? Ihan mielenkiinnosta, paljonko puuttui pisteitä?
Itsellä puuttui 4p ja kymmenessija:( oli tänä vuonna ennätys korkeat pisteet ja ennätysmäärä hakijoita. - Lisäystä..
................. kirjoitti:
2 henkilöä pääsi yliopistoon, 1 on armeijassa tammikuulle ja 1 lähtee heinäkuussa armeijaan. Nämä siis henkilökohtasta tietoa, ei amk:sta saatua.
Haitko metsätaloutta joensuuhun? Ihan mielenkiinnosta, paljonko puuttui pisteitä?
Itsellä puuttui 4p ja kymmenessija:( oli tänä vuonna ennätys korkeat pisteet ja ennätysmäärä hakijoita.kannattaa itse soittaa kouluun, tällaista huhua olen kuullut, että koulu voi pimittää tietoaan. Itse alan kysellä sijoitusta ensi viikosta eteenpäin.
- Nonii kiitos!
................. kirjoitti:
Itsellä puuttui 4p ja kymmenessija:( oli tänä vuonna ennätys korkeat pisteet ja ennätysmäärä hakijoita.Jooh tänne Joensuuhun hain vähän päälle 1.5 pisteestä jäi vajaaksi :D tässähän tää loppu kesä varmaan meneekin näppärästi sormia pyöritellessä ja kuumotellessa sitä koulupaikkaa :'D
- blaablaablaa
Mikäli varasijalle joutuu, kannattaa myös "lurkkia" jos koulu järjestää lisähakua/täydennyshakua (pitäisi , jollekin linjalle. Tällöin kannattaa hakea jollekin näistä linjoista ja opiskella ensimmäinen vuosi yhteisiä insinööriopintoja kuten esimerkiksi. Insinöörimatematiikka 1 ja 2, viestintä, englanti, tietotekniikan perusteet, jne.
- blaablaablaa jatkoa
Ja tämän jälkeen hakea uudelleen haluamalleen linjalle.
- blaablaablaa JATKOA
blaablaablaa jatkoa kirjoitti:
Ja tämän jälkeen hakea uudelleen haluamalleen linjalle.
Ja vielä lainaus tuosta toisesta "threadista":
"Ammattikorkeakoulujen nuorten koulutuksen täydennyshaku kevään yhteishaussa vapaaksi jääneille aloituspaikoille järjestetään 28.–31.7.2014. Hakulomake täytetään osoitteessa www.amkhaku.fi."
- varasija 10.
Tänään räpsähti kirje postiin. Saipahan stressata pitkään tämän kanssa:)
- Hyvä
Onneksi olkoon! :)
Itse olen/jäin varasijalle 1 Energia-ja ympäristötekniikan puolelle...... Harmittaa niin pirusti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733714Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351236
- 1111129
- 1101093
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896